Aparte reactie graaskorf

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cynthiaaapje

Re: Aparte reactie graaskorf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 09:01

Ik had er ook 1 voor mijn veelste dikke tink, maar als je na twee dagen graaskorf hem afhaalt en je trekt haar vel er bij af, dan doe ik liever aan strikt weidemanagement. Graaskorf licht inmiddels in de zadelkamer, om er enkel nog uit te komen bij vraag van anderen..

linky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 11:58

Wat voor graaskorf had je dan? Wij hebben de Greenguard, nergens plekjes, gewoon aan het halster, super uitvinding. Wel goed omdoen uiteraard, de lange kant van voor naar achter.

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 12:01

Greenguard schijnt wel meer gras door te laten dan die zwarte nylon korf. Maar als je zo'n nylon ding hebt moet je zeker 1 maat groter nemen dan hij heeft. Ik gebruik voor mijn shetlanders de maat cob. En dan krijgen ze absoluut geen schuurplekken, is ook nu prima kleiner te verstellen.

Cynthiaaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 12:33

Nylon, maat full, maar extra full is er daar niet van. Tevens wil mijn vader hem niet bij hun paardje meer om, omdat hij altijd wel ergens aan vast komt te zitten.

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 12:51

Dat is link ja, kan hier niet gebeuren gelukkig.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 12:54

Gewoon omlaten hoor, doe ik ook bij mijn paard, hij kan er gewoon alles mee zelfs kroelen met de andere paarden hahaha.

En als hij boos is gaat hij er gewoon als een pac-man achter de anderen aan, alles kan gewoon met de graskorf.

Alles kan behalve teveel gras vreten.