Vjestagirl schreef:Ik zou die €160 uitgeven, die plaatsen, en daarbij de woorden uitspreken 'fijn, dan zijn hiermee alle problemen opgelost'.
Ik snap ergens ook wel dat mensen geen zin hebben om voor het dier van een ander, waar zij last van hebben, extra moeite te moeten gaan doen. Dan mogen ze nooit vergeten de kraan aan en uit te zetten, kunnen nooit eens uitslapen, als ze een weekje of weekeindje weg willen moeten ze het laten weten, want anders gaat de kraan niet aan en uit...
Ik begrijp jou ook, jouw paarden staan daar al tijden, je hebt dure spullen aangeschaft om ze een optimale leefomgeving aan te bieden en ineens gaan er mensen moeilijk doen. Helaas hebben zij 'de macht' in deze, als ze de kraan uitzetten dan hang je.
Leuk detail is dat ze geen extra moeite doen voor de dieren van TS, maar om hun eigen 'ongemak' te verzachten.
Het zijn gewoon kwezels TS, en normaal gesproken zou ik ook zeggen: Ieder voor zich en God voor ons allen en jullie kerkgangers zoeken het maar uit met je gezemel. Maar je bent zo afhankelijk... ik zou de € 160,- ook uitgeven. En dan maar met de hóóp dat ze niet gaan z**ken over andere dingetjes...