Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
champanjee schreef:_Prisca_ schreef:Even contact op nemen met haar ouders lijkt me, om te vragen hoeveel hun willen geven..
Zij vonden vijftig euro al aan de erg hoge kant. Dit gaven zij al aan. Ik twijfel dus heel erg of ik dan teveel vraag. Of dat zij goedkoop willen?
Sylvia_B schreef:Rood staan, hum dat is toch echt hun probleem.
Geen geld voor halen en brengen, maar jij kan haar wel halen en brengen op de fiets.
Krijg het gevoel dat er behoorlijk op je emotie wordt ingewerkt.
aerdenhout1 schreef:MMM... hoe oud ben jij zelf, wat kan je haar leren met les en/of vezorging? ( in je profiel staat niets n.l)
Ben je zelf meerderjarig, wat ik eigenlijk wel denk, en dan halen brengen en een jong kind ook nog les geven en in de gaten houden voor 50 euro.... heb je wel eens gekeken wat kinderopvang kost????????????![]()
champanjee schreef:aerdenhout1 schreef:MMM... hoe oud ben jij zelf, wat kan je haar leren met les en/of vezorging? ( in je profiel staat niets n.l)
Ben je zelf meerderjarig, wat ik eigenlijk wel denk, en dan halen brengen en een jong kind ook nog les geven en in de gaten houden voor 50 euro.... heb je wel eens gekeken wat kinderopvang kost????????????![]()
Ik heb zelf al een kind. Dus ik ben goed op de hoogte wbt kinderopvang
Ik ben dus ook meerderjarig
Ik ben zelf mijn hele leven al in de paarden. zon twintig jaar nu. waarvan twaalf jaar eigen paarden.
Ik ben gewend beginnerlessen te geven.