Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
arwen21 schreef:Ik denk dat veel afhangt van hoeveel gras of hooi er voor de paarden is en of er veel gras aan de andere kant van de weide staat. Als de paarden op een schrale weide staan zonder bijgevoederd te worden (met hooi), en aan de andere kant staat lekker groen gras, dan zou ik het niet vertrouwen. Is er voldoende eten, dan zou ik me niet al te veel zorgen maken. Tenminste niet over gewone prikkeldraad. Maar er staat stroom op? Dat is bij mijn weten dan weer wel verboden (in België toch)..
Duhelo schreef:arwen21 schreef:Ik denk dat veel afhangt van hoeveel gras of hooi er voor de paarden is en of er veel gras aan de andere kant van de weide staat. Als de paarden op een schrale weide staan zonder bijgevoederd te worden (met hooi), en aan de andere kant staat lekker groen gras, dan zou ik het niet vertrouwen. Is er voldoende eten, dan zou ik me niet al te veel zorgen maken. Tenminste niet over gewone prikkeldraad. Maar er staat stroom op? Dat is bij mijn weten dan weer wel verboden (in België toch)..
als er een stroomdraadje voorhangt maakt groen gras niet veel uit hoor