Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Direct na een bui is de lucht even weg, maar over het algemeen hangt hij er toch wel. Om nu dagelijks te gaan sproeien vind ik eigenlijk geen optie, zonde van het water (want dit zal uit de kraan moeten komen) en niet echt een handige plaats zo precies voor de stallen, om die steeds nat te hebben en paarden die er dan niet langs durven enzo
pmarena schreef:HL: bedoel je nou dat ik die pisplek blank zou kunnen zetten om ze te ontmoedigen om daar te piesen...?
Op welke manier is dat in mijn voordeel
Dan moet ik zelf ook door die plas heen waden....het hele "probleem" is nu juist dat precies die doorgang daar steeds vol gekakt en gezeken wordt, maar een plas water is natuurlijk niet veel beter
pmarena schreef:Ik zou ook eigenlijk geen neutraliserend spul weten, maar dat is wel het idee waarmee ik dit topic heb geopend. Ik neem toch aan dat meer mensen hier "last" van hebben en wie weet is er wel een gouden tip van een goedje dat je er doorheen kunt mengen en die het neutraliseert, waar ik het bestaan (nog) niet vanaf weet