Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Luz_ElenaE schreef:Wij zijn rond de 400 per maand kwijt. exclusief eventuele ziektekosten/medicijnen, wedstrijdkosten(knhs kosten, vereniging kosten etc.) en harnachement.
Maar koop alsjeblieft geen pony zonder dat je er verstand van hebt en geen idee hebt waar je aan begint. Buiten dat het ontzettend veel geld kost, kost het ook nog ontzettend veel tijd. Je moet ook naar school en goede cijfers halen het combineren school en paard is heel erg moeilijk. Onderschat het niet weet waar je aan begint. Als je je pony geen redelijk leven kan bieden zoek een verzorgpony of bijrijdpaard
Ariebren schreef:Luz_ElenaE schreef:Wij zijn rond de 400 per maand kwijt. exclusief eventuele ziektekosten/medicijnen, wedstrijdkosten(knhs kosten, vereniging kosten etc.) en harnachement.
Maar koop alsjeblieft geen pony zonder dat je er verstand van hebt en geen idee hebt waar je aan begint. Buiten dat het ontzettend veel geld kost, kost het ook nog ontzettend veel tijd. Je moet ook naar school en goede cijfers halen het combineren school en paard is heel erg moeilijk. Onderschat het niet weet waar je aan begint. Als je je pony geen redelijk leven kan bieden zoek een verzorgpony of bijrijdpaard
TS is al 33 en heeft een paard gehad.
Cath_16 schreef:In dit topic lees ik wat anders.![]()
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=75&t=1652811&p=80269500#p80269500
lovelady1 schreef:nou ik snap het niet meer hoor eerst zeg ze dat ze 33 en daar na lees je dat ze 14
wat maak het nu uit hoe oud je bent om daar over te liegen
ik ben niet zo veel kwijt om dat me vader zelf boer is dat scheelt ook weer met hooi en stro en als je die pony heb dan kan je denk ik ook nog het besten nog les nemen
sistar schreef:lovelady1 schreef:nou ik snap het niet meer hoor eerst zeg ze dat ze 33 en daar na lees je dat ze 14
wat maak het nu uit hoe oud je bent om daar over te liegen
ik ben niet zo veel kwijt om dat me vader zelf boer is dat scheelt ook weer met hooi en stro en als je die pony heb dan kan je denk ik ook nog het besten nog les nemen
Wist je dat nog niet, het is een trend om je als een vrouw met kinderen voor te doen als je jong bent
boeiroos schreef:Me dochter is 14 jaar we doen samen account anders heb ik zoon 20 wachtwoorden van alles en vooral een 14 jarige meisje wil ik in de gaten houden vroeger had ik een paard en hij werd toen erg ziek doen zei ik tegen me dochter je neemt geen paard ik betaal er geen cent aan maar ik dacht bij mezelf ik heb het ook een keer meegemaakt moet zei het ook een keer meemaken.
Mensen mensen wat een onrust gelijk. Ik heb genoeg geld om een pony onderhouden daar heb ik al nagekeken maar weet niet wat het exact kost.