Hey, ts. Nu zie ik dat wij elkaar in een ander topic al waren tegengekomen. Nou dan heb je een idee hoe ik de trailies voor de ramen heb. In de vorige stallen, bij m'n ouders hadden we de ramen heel simpel afgeschermd. Met dunne aluminium buis met een tussenruimte van een cm of 8 en dan bevestigd op de muur. Jouw raam is veel langer en eigenlijk zou je middenin een steun moeten hebben. Zonder wordt het veel te slap. Folie vind ik zelf een eng idee. Het is en het blijft glas als ze er doorgaan. Mogelijk plakt het aan het folie, maar vlijmscherp is het dan iig. Succes met jullie verbouwing. Ben benieuwd hoe het er straks uitziet.
We hebben de stallen inmiddels af, en hebben het raam ''probleem'' ook opgeslost
We hebben voor het raam 4 lange balken vastgemaakt, met een kleine ruimte ertussen. Als paard trapt, schopt hij dus tegen de houten balken aan, en er komt op deze manier ook licht door het hout door
Lynn_Nikita
Geplaatst: 02-09-12 11:00
Ben je niet bang dat het paard aan hout gaan knagen? En kom je er nu ook aan de raam als deze gewassen moet worden?
Nee, hele stal is van hout, dus als die knaagt knaagt die denk ik wel aan een ander stuk, en paard wat bij het raam staat is geen knager Ja je kunt er met je handen doorheen om te wassen..