Hoeveel lijstjes met paardengerelateerde plaatjes?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Hoeveel paardenlijsten hangen aan jouw muren?

1-3
16 (33%)
4-6
11 (22%)
7-10
8 (16%)
11-15
4 (8%)
16-20
2 (4%)
>20
7 (14%)

Totaal aantal stemmen: 48

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 09:50

Eentje met allemaal foto's erin, van Fantast de Appaloosa die we verkocht hebben en Indian Summer van een jaar oud.
Eentje met een springfoto van mijn oude wedstrijdpony Andor.
Een standfoto van Rachel western opgetoomd op de TV Haha!
En nog een lijstje met een foto met 4 pony's Andor, Mickey, Daisy en Anca.
Verder heb je me op een idee gebracht, ik heb zoveel prachtige foto's, daar moet iets mee gedaan worden! Haha!

Oh ik vergeet wat:
Ik heb nog een lijstje met op A4 een tekening met 2 paarden die sprekend op mijn beide appaloosa's lijken.
Een schilderijtje met paarden. Lachen

araber

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 12:54

Citaat:
Ilindra schreef:
Ik heb er op de WC momenteel 153 hangen, maar er kunnen er nog steeds een paar bij

Ik wilde al over jouw toilet beginnen, maar ik zie dat je me voor was

Ik ben zelf heel erg, er hangt nergens een foto van een paard in mijn huis. Ik heb alleen in de huiskamer een schilderij met een steigerend paard in relief aan de muur hangen.

maak daar eens een foto van dat wil ik wel zien lijkt me geweldig!!!!!!!!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 13:06

Ik heb 1 foto van Make aan de muur hangen. Verder in een fotolijstje op een kastje een foto van Robin, en nog 1 van Make. En dat was het. Ik mis een foto van Camilla! Maar eigenlijk heb ik bijna alleen maar digitale foto's van haar. Boos!
BTW, heb nog een prikbord ergens staan met foto's erop waaronder 2 van Camilla toen ik haar net 1 week had.

Scylla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 13:26

Ik krijg ook streeds meer fotos te hangen, had eerst zoiets van daar ben ik te oud voor, maar nu komen er toch weer hoop Haha!

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 13:42

ik mis de '0' optie! Ik 0 dus.........!!!!!!!

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 14:18

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 15:00

Ff tellen hoor, ik heb twee uitvergrote foto's van mn pony, eentje naast mn bed en eentje op de muur tegenover mijn bureau. Verder nog een aantal op mn koelkast, en ook nog een aantal in mijn grote kader.
(ik heb een kader A3formaat, maar die is volledig opgevuld met normale foto's, leuk effect), in totaal 12 van mn eigen pony.
Verder nog wat foto's van de andere paarden, (momenteel) 9 grote posters en 4 kleine tekeningen. En op een kast nog acht paardenfoto's (uit een kalender geknipt)

(Da's de paardenafdeling, nog eens evenveel hangt er met foto's/posters van katten en honden, en er is nog plaats over!!!)

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 16:06

Geen... de muren zijn al vol genoeg. Ik heb alleen wel een uitgeprinte foto op mn whitebord hangen...

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 16:32

Ik mis ook optie 0 Haha!
Ik heb namelijk al mijn foto's in een album. Ik wil ze namelijk best aan mijn muur hangen maar dan word mijn kamer veel te druk. ik heb namekijk een best kleine kamer Boos! Maar zodra wij verhuizen ( als dat nog ooit komt) dan hang ik ze zeker aan de muur!

Jessica24

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 16:52

Ik heb een olieverfschilderij van mijn paard in de kammer hangen
en that's it!

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 17:10

Ik heb er een stuk of 8 hangen denk ik, oa mijn usericon in 30x45.
Verder nog wat van mijn vorige paard. Ik had nog een strandfoto laten uitvergroten, die ook erg mooi was, maar daar had ik toen geen plek meer voor. Toen heb ik die maar opgehangen in de woonkamer van mijn ouders ipv een foeilelijk schilderij, en die foto hangt nog steeds Haha!
Overigens heb ik meer foto's in lijstjes achtergelaten bij mijn ouders, ik heb er gewoon geen plek voor Haha!

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 17:14

Er staan er op dit moment maar 2, ook omdat ik niet echt mooie foto's heb die daar leuk kunnen hangen/staan.... Maar m'n fotoalbums puilen uit, van alle manegeponys (zo ongeveer) tot een complete fotoreportage van Cherra, Marcello en Image!

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 17:17

He, mijn optie staat er niet tussen! Ik heb er geen hangen op dit moment.
Niet dat er iets anders aan de muur hangt hoor, mijn muren zijn nog leeg *LOL*
Eigelijk wil ik heel graag een mega grote lijst aan de muur met drie vosblesse-hoofden die de huiskamer "in kijken" op een gras-groene achtergrond.
Dat in mijn hele lichte kamer met donkere meubels lijkt me helemaal het einde. Net als de prijs van zo'n schilderij, dus laten we dat plekje nogmaar even leeg Haha!

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 17:18

Naz schreef:
Ik heb er een stuk of 8 hangen denk ik, oa mijn usericon in 30x45.
Verder nog wat van mijn vorige paard. Ik had nog een strandfoto laten uitvergroten, die ook erg mooi was, maar daar had ik toen geen plek meer voor.

En eentje waar Abbas/Laudatus ook op staat toch? Haha!

Ik heb er btw 6.