Ja ik klink misschien dom maar heb hier eigenlijk geen ervaring mee. Straks op stal meng ik het af met slobber en water. En ik zie wel of ze het opeten. Dan ga ik vanaf vandaag ook mijn voer een halfje omlaag doen.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

SANEX schreef:Ik vind het zulke vieze bagger.
Vooral leuk als je paardje het hebben moet omdat ze zandkoliek heeft en madam het niet wil hebben, dus je met al het geklieder het met de hand moet doen...
Mond open, tong eruit, handje lijnslijm en hopsakee!
In een goed schoongemaakte injector (wormenkuur) Botervlieg"]
[quote="SANEX schreef:Ik vind het zulke vieze bagger.
Vooral leuk als je paardje het hebben moet omdat ze zandkoliek heeft en madam het niet wil hebben, dus je met al het geklieder het met de hand moet doen...
Mond open, tong eruit, handje lijnslijm en hopsakee!
In een goed schoongemaakte injector (wormenkuur) 

Citaat:Ik weet niet waar ze het vandaan had, maar ze was panisch voor de wormspuit.
tip: ga niet vechten met je paard om er een wormenspuit in te krijgen, doe de inhoud van spuit door zijn eten!
MrMagic gedirigeerd het in de grote emmers te doen en te mixen
. Ik heb grote dikke wortel gesneden en erdoorgedaan. MrMagic heeft het bij de paarden gezet 
. Raak had het EN op het handvat gesmeerd >;) EN dacht 'Hey mamma, kijk eens? Krijg jij een lekkere dikke natte zoen van mij
.