Zammie schreef:Ts, ik denk dat enkelen hier niet in de gaten hebben, hoe een probleem zo'n paard kan zijn..Heb er zelf ook ooit eentje gehad en die deed het zelfs 's nachts..Alle dingen als negeren (hoe zou ik 's nachts in hemelsnaam erop kunnen reageren, als ik op 1 oor lig) zoveel mogelijk buiten en maatje radio enz. heeft bij dat paard ook nooit geholpen..Die deed het al toen ik hem kocht en heb het er nooit uit kunnen krijgen..Die deed het trouwens ook tegen de wanden aan, dus was helaas niet op te lossen met een balk of flappen rubber..Maar bij een staldeur trapper, zou ik dat inderdaad proberen hoor!
kijk met dit probleem zit ik ook!
mijn paard staat max 9 uur per dag op stal de rest lekker in de wei net als de rest van stal. maar snachts begint hij toch tegen de deur aan te trappen!! kop naar buiten en trappen maar! stal eigenaar is er niet heel blij mee
hij wordt steeds wakker! als hij wakker wordt gaat hij er express al niet heen om het gedrag niet te belonen maar het is nog steeds niet over. Ik heb mijn paard nu ongeveer een half jaar en het gaat nu ook al een half jaar zo door!
de stal eigenaar doet nu vaak de bovendeur dicht want dan doet ze het niet. half bokt zal zeggen je doet aan syptoom bestrijding maar wat moet ik dan doen? vaak heeft hij sochtens nog hooi in zijn stal liggen dus om eten doet hij het niet. hij heeft ook contact met zijn vriendjes naast hem!!
Dus bokt brand los!!