madiekjuh schreef:WHAT!! Hij is bij mij vervelend maar met mn buurmeisje gaat het prima!! maar omdat zei hobbelt op hem en ik zwarder dresuur rij is hij tegen stribbelig!! DUS NIETS SLACHT PRIJS VERKOOP JE EIGEN PAARDEN MAAR VOOR DIE PRIJS !!!! DAG ROT OP DIT PIK IK NIET:@:@
Bedankt voor je vriendelijke reactie !
Mijn mening is gebaseerd op wat je in je topic schreef.
Dat de pony met je buurmeisje (en misschien ook met andere kinderen) wel lief is, kan ik natuurlijk niet ruiken.
Dat stond eerst niet in het topic, daar stond alleen: hij gaat bij mij rond tollen stijgeren en stilstaan ZOMAAR UIT HET NIETS en krijg hem dan niet meer vooruit
Vandaar mijn mening dat het geen geschikte kinderpony is.
Dat je daar later andere informatie aan toevoegde waaruit zou blijken dat hij wel geschikt is als kinderpony, daar kan ik natuurlijk niet van afweten.
Verder: ik heb volgens mij luid en duidelijk aangegeven dat het een leuke pony is om te zien, maar dat de markt helaas gewoon op z'n gat ligt.
Shets worden voor een dumpprijs aangeboden.
Dat ligt lang niet altijd aan de kwaliteit, wel aan het feit dat de markt gewoon niet beter is en dat er alleen nog een fatsoenlijke prijs betaald wordt voor shets die geschikt zijn voor kleine kids.