zal ik verhuizen naar een andere stal?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Elynkwpn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 09:27

Magrathea schreef:
Is dat niet onlangs veranderd? Volgens mij was dat voorheen zo maar moet je nu alsnog een cursus volgen.. (Wat sowieso sterk aan te raden is :z )

Als je al in het bezit bent van een scooter certificaat of auto rijbewijs voor die tijd, zoals ik bijv. Heb deze in 2008 gehaald dan hoeft dat niet.

Gwahir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-13 12:03

People! Omdat ik van "closure" houd, hier nog even een berichtje:

Ik ben uiteindelijk toch verhuisd naar de nieuwe stal (stal 2) :) . De voornaamste reden was uiteindelijk dat ik vond dat mijn paard niet voldoende buiten kwam om zijn energie kwijt te kunnen, en daarnaast mager werd en hem liever op meer ruwvoer wilde hebben dan brokken bij voeren. Paard staat nu 24/7 buiten (met onbeperkt voordroog) en dat is nog even wennen, maar komt vast helemaal goed. De groep waar hij in staat (10 paarden) is vrij relaxed dus hij vind zijn plekje vast wel. De mensen op mijn nieuwe stal lijken me allemaal heel aardig, al ken ik ze nog niet zo goed :) Ik doe nu heel rustig aan met mijn racemonster, hopelijk in het voorjaar weer echt aan de slag met rijden. Wel is het alvast volop genieten van de mooie, droge longeerbak en soms de buitenbak!

De afstand is niet optimaal, maar wel te doen. Omdat mijn vriend sinds kort met het OV naar zijn werk kan ga ik nu vaak met de auto. In de zomer maar eens vaker de fiets pakken, is een mooie route! Al met al tot nu toe dus blij met mijn beslissing :D