Van stalling veranderen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 22:17

ik zeg altijd; bij twijfel: niet doen.

Blabla1980

Re: Van stalling veranderen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-12 09:43

ik twijfel altijd...dat zit in mijn karakter hihi, dus die vogel gaat bij mij niet op. Ik twijfelde ook toen ik mijn paardje heb gekocht, omdat ik nl het liefst 10 jaar vooruit kan kijken om 100% zeker te zijn dat er geen onverwachtte dingen gebeuren. En dat kan nou eenmaal niet. Dus de opmerking, bij twijfel nietdoen, zou bij mij betekenen dat ik nooit iets moet doen ;)

En mijn vriendin kent de mensen van de nieuwe stal heel goed, dus ik weet dat ze goed zijn voor de paarden, dus dat is het punt niet.
Maar ik ga binnenkort nog een keer kijken en we gaan eens proberen ho mijn paard reageerd als ie er een dagje of mischien 2 is tijdens een uitstapje. Mischien dat ik dan al kan zien of het uberhapt zou kunnen gaan werken.

et97

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 10:06

Is je paardje braaf in het bos? En rijd je graag in het bos? Liever dan in de binnebak?
Ik heb zelf ook meer met het bos.. Maar dat ligt bij iedereen weer anders. En kijk eens naar elke omstandigheden. Bijvoorbeeld, als het regent moet je toch buitenrijden. En over geen instructeur, die kan je altijd nog laten komen, of met je pony bij een manege rijden? (:

Blabla1980

Re: Van stalling veranderen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-12 10:14

ja paardje is superbraaf in het bos :) soms wat schrikkerig, maar staat dan stil ipv weg te rennen.
En wij zijn het liefste in het bos ja, daar heb ik hem ook voornamelijk voor gekocht :)

En als het regent moet ik toch buitenrijden...ja naja als het regent dan kunnen we ook niet rijden. Dit is een paardje wat je bij wijze van spreken 3 maanden stil laat staan en er zo weer op stapt. Dus als we eens niet kunnen rijden dan tutten we gewoon wat en dan is dat verder prima.
Op de huidige stal zijn er savonds altijd lessen. Dus als het dan regent en ik heb geen les rij ik ook niet aangezien ik het niet handig vindt om tussen de lessers te gaan rijden :)

ja tuurlijk, een instructeur kan ik altijd laten komen...maar ik ben gewoon erg blij met mijn huidige instructrice...en die komt gegarandeerd niet op mijn nieuwe stal.