GamblersCup schreef:Ik denk ook dat de prijs het grootste obstakel gaat zijn, zeker voor particulieren. Dan maar een beetje meer werk, of het net even anders doen, maar enorm veel geld uitsparen.
En voor grotere stallen: die moeten meer van die dingen neerzetten, en dat gaat klauwen vol met geld kosten. Die zijn goedkoper uit door een grote ruif neer te zetten, zoals al eerder als voorbeeld genoemd werd.
Die mallen maken, kan dat niet goedkoper en in Holland? Heb je dat al helemaal uitgezocht? En waar ik ook nieuwsgierig naar ben (iemand anders haalde het ook al aan): weet je 100% zeker dat het materiaal niet schadelijk is voor paarden, ook niet op de lange duur?
Ik ben er inderdaad ook bang voor dat de prijs gewoonweg te hoog gaat zijn. Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat het maken van de mallen zo enorm duur zou zijn ... Helaas zijn de mallen in China het goedkoopst. Het probleem is dat er heel veel mallen gemaakt moeten worden, de feeder wordt namelijk als bouwpakket geleverd (anders zijn de vrachtkosten helemaal niet te betalen) en heeft dus veel verschillende onderdelen.
Het materiaal is niet giftig en wordt uitvoerig getest daarop, het lijkt inderdaad van dat goedkope plastic maar dat is het dus niet.
Maar jullie hebben nooit problemen gehad met paarden met ijzers die vast komen te zitten in netten? Of dat ze netten kapot trekken als ze erop gaan staan? Ik zie dat jullie de netten ophangen, dat is natuurlijk voor ons makkelijker maar voor paarden blijft dat geen natuurlijke eethouding.