Hitland te koop?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yessy

Berichten: 23046
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 20:57

dat horde ik net ook al, maar toch bedankt Lachen ik heb een naam gehoord maar die ben ik weer vergeten..

Paulusjuh

Berichten: 4707
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Capelle a/d ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 17:35

O ok, maar is het nu verkocht dan?? Nee tog??
En de paarden dan?

Rhaia
Berichten: 768
Geregistreerd: 04-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 21:30

Hoorde van een insider... ene van Zwieten heeft t gekocht? Oh en Paulien, dan heb ik jou nog lesgegeven... Haha

Yessy

Berichten: 23046
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:32

van zwieten? er zit er een bij mij in de klas Tong uitsteken

Gonnie
Berichten: 50
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Capelle a/d IJssel(Schenkel)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 22:07

komt uit Lekkerkerk,degene die t koopt............

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 12:34

Probeer alleen iets te schrijven als je daadwerkelijk ook iets te melden hebt.
Dit topic lijkt vanaf het begin af aan al een beetje op slow-chat en het lijkt ook niet echt beter te worden.
Als het zo blijft aanmodderen dan zet ik een slotje.

ridingdodo
Berichten: 25
Geregistreerd: 10-09-03
Woonplaats: krimpen a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 22:31

kan mij iemand vertellen wat er met het persooneel gebeurt en waar ben en betty heen gaan

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 22:47

in krimpen bij de surfplas komt waarschijnlijk een nieuw hippisch centrum, maar dat hebben ze nog niet rond. dus kunnen daar misschien weer wat paarden heen

Paulusjuh

Berichten: 4707
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Capelle a/d ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 14:30

Ik heb net van een vriendin gehoord (die rijd op Hitland) dat de manege is verkocht aan 2 mensen.
Al het personeel moet weg, alleen simone en hans mogen blijven. Ook de paarden die mogen allemaal blijven.
Ze gaan de bak opknappen en warschijnlijk komt er ook een solarium ed.
Meer heb ik nog niet gehoord.

Rodi
Berichten: 1201
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Krimpen a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 14:56

Blijft het wel een manege of wordt het een pensionstal?

Moontje20
Berichten: 4
Geregistreerd: 12-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 21:02

Hallo alle mensen hier, ik ben Simone en ik werk op Ruitersportcentrum hitland. Ik zag zoveel verhalen en roddels staan hier dat ik jullie wel ff wil uitleggen wat er nu gaat gebeuren voor zover ik het weet. De manege is zo goed als verkocht het is alleen nog een kwestie van handtekeningen zetten. Wat er met het personeel gaat gebeuren is onduidelijk, maar niet alleen ik mag blijven het is nog geheel onbekend. En Ben en Betty hebben de manege absoluut niet overgenomen degene die failliet is gegaan is Rudolf Terlingen. Ben is de bedrijfsleider en niet de eigenaar. ik vind het wel een beetje jammer dat er zoveel rare verhalen de ronde doen. Ik zal wel laten weten wat er verder gebeurt. Goetjes Simone

Moontje20
Berichten: 4
Geregistreerd: 12-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 21:03

Oh ja en alle manege paarden blijven en het blijft ook gewoon een manege. Groetjes Simone

Paulusjuh

Berichten: 4707
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Capelle a/d ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 12:26

Ik had het allemaal gehoord van Jara, die zei dat jij en ene Hans mochten blijven. En die vertelde met dat verhaal wat ik op bokt heb gezet...Dus vandaar.
Maarjah....Ik ben iig blij dat alles blijft en het verkocht is etc...

Moontje20
Berichten: 4
Geregistreerd: 12-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 23:26

Joh Eline als je voortaan iets wilt weten bel dan gewoon even naar de manege we bijten niet. Vind het niet zo leuk dat het allemaal via internet moet. Wij krijgen hier een slechte naam door en das helemaal niet nodig.

Moontje20
Berichten: 4
Geregistreerd: 12-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 23:28

We worden al gek genoeg hier op de manege met alle roddels die alle moeders op de schoolpleinen te horen krijgen. Dus sensatie zoekerij hebben we echt niet nodig!!!! Groetjes Simone ook namens Betty en Ben

Linnie20
Berichten: 2
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Nieuwerkerk a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 00:01

Hallo allemaal Ik werk ook op manege hitland en ik en al het andere personeel is hier niet zo blij mee.
Hebben jullie niks beters te doen dan te roddelen over de manege en zeker van jou Eline had ik dat niet verwacht.
Je bent toch volwassen heb je niks beters te doen dan zulke verhaaltje in de wereld te brengen.
En als jullie hier allemaal meer over willen weten dan bel je gewoon de manege en dan geven wij wel de informatie.
groetjes linda

Paulusjuh

Berichten: 4707
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Capelle a/d ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 16:48

Ligt het aan mij of komt dit banketstaaf over? Verward
Ik bedoel, Eline vraagt iets over Hitland en er reageren mensen op. Ik heb veel gehoord van mensen die zelf op de manege rijden, maarjah daar gaat het niet om Scheve mond
Maar die paar mensen die hier op bokt.nl zitten (die uberhaupt manege hitland kennen) zullen er echt niet zo'n heisa van maken, lijkt mij.
Dus de manege zal er zeker geen slechtere naam door krijgen. 1 zo'n topic.
Maarja goed, Misschien had Eline wel geen zin om te bellen ofzo.
En hoezo worden er zoveel roddels verspreid hier? We horen (ik iig) het van mensen die zelf op de manege rijden, dus misschien moet je die er beter over informeren.

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 17:19

Moontje20 schreef:
We worden al gek genoeg hier op de manege met alle roddels die alle moeders op de schoolpleinen te horen krijgen. Dus sensatie zoekerij hebben we echt niet nodig!!!! Groetjes Simone ook namens Betty en Ben


Hahahhaha sorry hoor,maar ik vind dit niet zo netjes en zeker niet hoe personeel hier reageerd!
Er word hier heel normaal en fatsoenlijk gevraagd of er iemand is die weet wat er gebeuren gaat!
Misschien hadden jullie voorzorg maatregels kunnen treffen door de klanten zelf van te voren op de hoogte te stellen!
Al is het maar door middel van een brief,die je bv op een prikbord in de manege op had gehangen!
Dan hoeven de moeders op schoolpleinen niet alle roddels aan te horen(en misschien de roddels nog wel erger maken dan deze al zijn),en hoeven er geen vragen via een paardenforum gestelt te worden!
Hoe je het ook went of keert praatjes komen er altijd wel in de wereld,als je hier al niet tegen kan,en zo kinderachtig iemand de les komt lezen op een paardenforum ben je naar mijn idee een beetje verkeerd bezig!
Stel je klanten netjes op de hoogte over wat er gaande is,of over wat er gebeuren gaat!
Roddels hou je altijd!!!
Lundi

P.s. Hebben Linnie 20 en Moontje20 zich nu speciaal hier voor aangemeld??

Paulusjuh

Berichten: 4707
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Capelle a/d ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 18:08

Ik ben het helemaal met Lundi eens. Snel aangebrand :S Miss dat het werkelijk niet goed gaat ofzo?
Maar hun hebbe zich blijkbaar hiervoor aangemeld...want meer berichten staan er geloof k niet van ze :S Maar ja daar hou ik me niet mee bezig...
Maar de ''roddel'' zo als zij ze noemen, komen van de klanten zelf.

Linnie20
Berichten: 2
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Nieuwerkerk a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 21:45

Luister wij kennen rhaia heel erg goed want zij heeft namelijk ook op hitland gewerkt. Zij is weggegaan op hitland en daarna is de roddelmachine in werking gegaan.
Wij hebben ons niet alleen aangemeld voor deze discussie maar kwamen dit forum wel tegen.
Wij wisten zelf niet wat er met de manege ging gebeuren dus konden we de klanten ook niet tijdig inlichten.
Voor dat jullie over vreemde mensen oordelen moet je eerst wel weten waar je over praat.
En dat weten we met rhaia dus wel!!
Zo snel zijn wij echt niet aangebrand.
Linnie20, moontje20 en de rest van het personeel van hitland.

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 22:09

Lees haar openingsvraag eens!!!

Rhaïa schreef:
Ik heb ergens vernomen dat manege Hitland in Nieuwerkerk aan den IJssel te koop staat? Klopt dit? Stopt Rudolf er dan nu echt mee?


Zeer toevallig dat jullie je aanmelden en alleen op dit toppic reageren!
Sorry ik zie geen roddel of kwaadheid in dit topic!
Ik denk dat jullie je druk maken om niets!
Je vertelt zelf nu wat er gaande is op die manege,en de topicstarter krijgt een trap na!
Sorry ik heb mijn gedachte hier over,ga je nu ook op de schoolpleinen alles aan de moeders vertellen hoe het werkelijk in elkaar zit ?

Moontje20 schreef:
We worden al gek genoeg hier op de manege met alle roddels die alle moeders op de schoolpleinen te horen krijgen. Dus sensatie zoekerij hebben we echt niet nodig!!!! Groetjes Simone ook namens Betty en Ben


Ik zie in dit topic geen sensatie hoor!
Dus zou me niet zo druk maken,en eerder mijn klanten eens goed op de hoogte stellen over hoe en wat er gaande is!
Lundi

Paulusjuh

Berichten: 4707
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Capelle a/d ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 16:45

Er wordt een ding gevraagd in een topic, door rhaia, omdat die waarschijnlijk wil weten hoe het zit met hiltland. Waarom reageren jullie zo tegen haar? Ik ken Rhaia net zo goed :S
Ik snap het probleem niet helemaal, als jullie weten dat er niets aan de hand is, waarom reageren jullie dan zo? :S

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 22:14

Waarschijnlijk toch wel behoorlijk aangebrand en wie weet ook wat te verbergen!
Tenminste in mijn ogen komt het wel zo over!

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 06:16

Blijven we een beetje aardig tegen elkaar?

Speciaal voor de nieuwkomers wil ik zeggen dat persoonlijke vetes op Bokt niet toegestaan zijn.

Paulusjuh

Berichten: 4707
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Capelle a/d ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 11:12

En waarom wordt rhaia zo aangevallen, om het zo maar te zeggen. Er zijn al zooooo lang roddels over Hitland :s
En de informatie die hier staat heeft bijna iedereeen van de klanten van Hitland...Dus NIET van rhaia!
Ik geloof dat de klanten de roddelmachine in werking brengt. Denken jullie nou echt dat Rhaia allerlei ouders loopt te informeren over wat er wel niet gaande is :s
Denk es ff logisch ok :s