Hier een foto (let niet op de flatterende pose van Zelda -.-")

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Needje schreef:Heb je nou de voorpluk ook geknipt?
PaulineLala schreef:Soms kan je ook nog een beetje op je gevoel afgaan , ik heb vaak dan knip ik het en dan is het toch iets langer dan de rest , precies dat ene plukje knip je dan voorzichtig iets korter af en dan oliebol TE KORT en dan moet je de rest ook weer bij punten ...
Angeline1990 schreef:Ik doe het altijd met het scheerapparaat. Trekken vind ik maar niks. Snijden duurt mij te lang (paard heeft een beetje dikken manen). Scheerapparaat gaat makkelijk en snel. Ik zal wel eens een foto maken en plaatsen voor de mensen die benieuwd zijn. Het ze vorige week nog gedaan.
xLIESSSx schreef:Angeline1990 schreef:Ik doe het altijd met het scheerapparaat. Trekken vind ik maar niks. Snijden duurt mij te lang (paard heeft een beetje dikken manen). Scheerapparaat gaat makkelijk en snel. Ik zal wel eens een foto maken en plaatsen voor de mensen die benieuwd zijn. Het ze vorige week nog gedaan.
Volgens mij heeft je paard dan rechtopstaande manen, niet? Want ik zou niet weten hoe je lange manen met een scheerapparaat kan knippen eigenlijk x)