Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fabjheu schreef:its_just_me : ik weet wat ik doe
ik weet waar ik aan begin en heb des noods een goede achtervang.
ik ben niet lui maar mijn zusje wel en die zat er bij en zij wil ook een paard maar ja...
ik kan zelf mijn paarden niet kwijt in mijn tuin, dan moet er het een en ander gesloopt worden ( fietsen stalling enzo )
maar in een straal van 3 km zijn veel stallen dus 15 min fietsen en je bent er sowieso .
de plaats waar ik mijn paard zou stallen heeft zeker genoeg wei dus ja
mijn toekomstige paard en ik weten wat goed is
en verder; ik weet waar ik aan begin
jameyskatje schreef:Pyamadag? Wat is dat?
Eerlijk gezegd verlang ik ook wel eens naar een dagje lekker niets doen, maar de paarden gaan voor 'niets doen' en ik bezoek mijn paarden echt iedere dag. Wat je kan doen is gewoon lekker in je trainingspak je paard(en) bezoeken, het hoognodige aan verzorging doen (In mijn geval; drollen uit de stal, beweging geven, borsteltje er over en een aai over de bol), dan ben je ook binnen een uurtje klaar en kan je de rest van de dag lekker chillen.
wilmatj schreef:ik blijf toch echt vinden dat geen zin een erg slechte smoes is!
zou grappig zijn als de eigenaar/personeel van je volpension dat zou zeggen.
krijg je paard geen eten, stal niet gedaan.
en al staat hij dag en nacht buiten, ja je hoeft niet persee.. maar waarom een paard nemen als je er niet altijd voor wil zorgen.
een hond kun je ook niet een dagje niet uitlaten omdat je even geen zin hebt..
mijn paarden staan aan huis, dat betekend 2/3 keer per dag ben ik er mee bezig,
voeren/buitenzetten binnenzetten/stal/voeren en het rijden/longeren/ andere verzorging.
als ik doodziek ben is het heel jammer maar mijn paarden willen toch echt eten.
en tuurlijk als het egt niet kan regel ik iemand anders.. maar als ik geen zin heb.. dan is het toch echt pech!!! had ik geen paard moeten nemen!!!!
ik woon dan ook op een boerderij, mijn vader zij altijd.. als ik ziek ben moeten de koeien ook gemolken worden!! en dan bel je niet zomaar een ander! zelfs met een gebroken been stond hij koeien te melken! wel met hulp maar hij deed het.
hetzelfde met zijn hand die geopereerd was!
hetzelfde toen hij een kwartier geleden nog niet goed geworden is door zijn diabetes...
jij wilt dieren! neem dan ook je verandwoording..
neem anders ook geen kinderen! die kun je ook geen dagje overslaan! omdat je geen zin hebt
sorry voor spellingsfouten, ben dislecties! sorry dat hier beetje boos van wordt, maar kan me zo ergeren als iemand er zo simpel over denkt. en nee ts heb het niet over jou, zie in latere berichten dat je wel elke dag zou gaan.