Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
tess_84 schreef:Maar dan moet ze die telkens verplaatsen als ze op het andere stukje van de wei gaat?
De dazenval verzetten is een moeilijke optie omdat de wei om de 2 dagen verandert. Dus vandaag het 1 stukje open en overmorgen het andere open. Mijn gras groeit meestal wel erg goed dus dan blijft het langer goed.
Dus de autobanden komen op de lange zijde van de krabpaal richting waterton.
Heb het bord er toen neer gezet en iemand had het er gewoon uitgetrokken en in de beek gegooid... Waar halen ze het lef? :s 
Er zitten ondertussen al enkele kaal geknabbelde plekken op de boomstronk 

Er zijn enkele ideeën die ik ook zou willen gebruiken, maar dan heeft mijn smurf geen wei meer over en dat vind ik ook een beetje zielig xD Misschien moet ik eens lief naar mijn vriend kijken en vragen of hij ook zo'n PP wil aanleggen echter mijn wei
Ik weet dat er 1 bepaalde persoon is die altijd op de weide komt als ik er niet ben (heb een vermoede wie het is maar hij beweert van niet). Mijn paardje is in heropvoeding omdat ze redelijk dominant kan zijn/worden.
yeye schreef:Ja daar zeg je nog eens watIk weet dat er 1 bepaalde persoon is die altijd op de weide komt als ik er niet ben (heb een vermoede wie het is maar hij beweert van niet). Mijn paardje is in heropvoeding omdat ze redelijk dominant kan zijn/worden.
Ze is enorm braaf maar loopt je omver in de weide en als je eten bij hebt kapt ze met haar hoeven op je voeten zodat ze sneller haar eten krijgt.
Probleem:
Heel de week train ik met haar en dan gaat het goed. Ik steek er enorm veel tijd en moeite in. Voeren duurt bij mij 2 keer per dag minstens een uur. Dag later kom ik op de weide en kan ik opnieuw beginnen omdat er iemand vreemd haar toch haar zin heeft gegeven..

Ik weet dat mijn 'verdachte' bij de groendienst werkt en hij dus vroeg in de ochtend, rond de middag en ook op de latere avond daar is. Ik ben nu serieus aan het overwegen om een camera met voldoende geheugen en een batterij op te stellen om hem zo te betrappen. 
Maar een korte en een lange zijde gaat een hoge rekening geven denk ik...
Ikzelf ben aan het overwegen om er ook eentje te maken aan mijn weide, naar aanleiding van jou schitterende ontwerp ^.^