Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
myrthevh schreef:Nou, we hebben al eerder geweten dat het veel te lang is hoor!maar nu sinds kort gebruiken we bokt, en we wouden weten wat andere er van vonden, en wat die zouden doen..
amykimmie schreef:Misschien voor leggen aan de eigenaar om dan de kosten te delen?
40 euro ongeveer denk ik, eigenaar 20 en jullie 20. Das een tientje per persoon.
Dat zou ik eerlijkgezegd wel over hebben als ik een verzorgpony had.
Cowgirl schreef:amykimmie schreef:Misschien voor leggen aan de eigenaar om dan de kosten te delen?
40 euro ongeveer denk ik, eigenaar 20 en jullie 20. Das een tientje per persoon.
Dat zou ik eerlijkgezegd wel over hebben als ik een verzorgpony had.
Probleem is dat met 1x bekappen dit nog lang niet goed is. Lees de eerder geplaatste post hierover.
Als het al 2 jaar aan de gang is word het tijd voor een hartig woordje met de eigenaar door een inspecteur.
ik raad TS haar ouders dan ook aan 144 te bellen.
myrthevh schreef:Ja, iemand anders gaat bellen, die ze zelf ook verzorgt heeft, zo'n 7 jaar geleden.
Maar hoe oud ze zijn weten we niet, we hebben nog geen paspoort kunnen inzien omdat ze dat kwijt zijn.. Ook heel slecht dus. Maar ze zijn inderdaad al jaren niet goed bekapt, ja we hopen zelf ook dat dit goed afloopt, voor de pony's.