het is vooral het schrikapparaat die veel geld kost voor de tijd dat ik het maar nodig heb, dus ik hoop dat ik die van men lesgever mag lenen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Duhelo schreef:Draad heb ik idd zelf nog liggen, paaltje zal ik moeten aanschaffen, maar dat is de wereld niet, die kan ik nadien gebruiken om een piste af te zetten bij de boer
het is vooral het schrikapparaat die veel geld kost voor de tijd dat ik het maar nodig heb, dus ik hoop dat ik die van men lesgever mag lenen
Sientje schreef:Duhelo schreef:Draad heb ik idd zelf nog liggen, paaltje zal ik moeten aanschaffen, maar dat is de wereld niet, die kan ik nadien gebruiken om een piste af te zetten bij de boer
Kijk, dat schiet op, (goed idee he) dan hoef je alleen nog maar een batterijtje en palen te kopen. Zou op de hoeken wel lange houten palen gebruiken als ik jou was, want zelfs in een korte tijd trekken de plastic prikpaaltjes krom (neem aan dat je die voor de rest wilt gebruiken).