Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
karuna schreef:Sunny het is toch wel erg handig als iemand je paard eten geeft, buitenzet als dat aan de orde is en eventueel uitmesten. Waardoor je de tijd bij je paard echt goed kunt benutten ipv dat je bezig bent met de randverschijnselen en echt rijden er zowat bij inschiet. Dus ja waarom geen volledige verzorging/pension?
sunny43 schreef:karuna schreef:Sunny het is toch wel erg handig als iemand je paard eten geeft, buitenzet als dat aan de orde is en eventueel uitmesten. Waardoor je de tijd bij je paard echt goed kunt benutten ipv dat je bezig bent met de randverschijnselen en echt rijden er zowat bij inschiet. Dus ja waarom geen volledige verzorging/pension?
Randverschijnselen? Jammer dat je dat zo ziet, een belangrijk onderdeel van het fijn samen zijn met je paard. Krijg een beetje het gevoel zoals ouders die praten over "quality time" met hun kinderen, en vergeten dat het om de dagelijkse dingen gaat. Ik zou zelf zelfs zover gaan dat als ik mijn paarden niet zelf zou kunnen verzorgen c.q. ze verder dan 20 minuten van huis zou hebben staan, zou kiezen voor een leven zonder paarden. Dit terwijl ik nu dus dagelijks met beide paarden op stap ben. Maar daar heb ik tijd voor omdat ze dicht bij huis staan.