Tips voor een voerkar/kist??!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: Tips voor een voerkar/kist??!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 07:59

Vriezer zitten toch al twee vakken in. Daarnaast kan je er ook voor kiezen het voer in de zak te laten en de zakken rechtop te laten staan. Luchtdicht, muisproef en als het handvat eraf gehaald wordt ook redelijk paardproef.

krln

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-12 08:35

Oh ik dacht dat er alleen maar vriezers waren als een groot vak.. Heb me daar ook nog niet in verdiept om eerlijk te zijn.
Ja Wendy had gezien dat dat kleine waren, maar je hebt 'handzame' kliko's tot 360 liter.. Overigens zijn die nieuw ook €90. >;)

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 11:07

flitzz, ik ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet met die "neergelegde kast"... klinkt interessant, kun je daar een fotootje van maken?

TS, ik heb nog steeds geen antwoord gekregen: zoek je nou een voerkist om ergens vast neer te zetten en je voer in op te slaan, of zoek je er eentje op wieltjes om met de kist ook te kunnen voeren? Als het alleen opslag is, heb je 1000-en-1 mogelijkheden...

krln

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-12 16:08

Ik heb geen voorkeur! Ik denk opslag, de zadelkamer zit naast de stallen direct.. Dus hoef niet zo ver te lopen, maar in de toekomst worden het eerder meer dan minder paarden. En ik vind het handig als ik veel brok kwijt kan zodat ik niet zo vaak hoef te bestellen, op te halen of elke x met zakken heen en weer te sjouwen..

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 16:10

Tonnen waar 4 zakken in kunnen moet je iedere week vullen? Dat is 20 kilo brok per paard per week... Jezus...