Die stallen bij stal 1 zijn echt veel te klein joh, 't is zonde! Bart heeft het beter bij stal 2 en aangezien je toch niet veel gebruikt maakt van de luxe binnenbakken etc. lijkt mij dat de keuze eenvoudig is
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Fijn dat je nog een keer geweest bent en een aantal klanten hebt ontmoet waar het mee klikt. Veel plezier op je nieuwe stal! Misschien willen je ouders wel een trailer aanschaffen dan kan je wel bij de 1ste stal blijven lessen en kunnen zij daar gezellig een drankje doen op het terras
Mocht je nu bijv. over een jaar toch nog last van (bijv.) het dressuurvirus krijgen, kun je altijd weer switchen als dat je beter past.
denk dat je paardhet daar super gaat vinden, laat je even weten hoe hij het daar heeft maandag? 
je moet gewoon blijven zoeken tot je echt tevreden bent! Dus ik zou zeggen: ga gewoon proberen op stal 2 als dat je aanspreekt 

we hebben ook geen auto met trekhaak en rijden met de trailer durven ze beiden niet
we gaan nu toch zondag al, net een groot deel vd spullen overgebracht.
en hij had zo'n vreselijke honger... Ik ben blij dat we zondag al gaan
Gelukkig maar dat je op tijd je beslissing genomen hebt, anders was de stal weg. Fijn om te horen dat je zondag al gaat!
Nog 1 dagje bikkelen.