Reel betaalbare omheiningspalen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 13:08

tamary schreef:
Is het trouwens geen overweging om ipv hout een veekerende heg te plaatsen? Soms is daar subsidie voor te krijgen en je hebt een natuurlijke afscheiding die bij goed onderhoud ook loslopende honden en voorbijgangers tegen houd. Je hebt wel een stroomdraadje erbij nodig tegen teveel knagen, maar dat kan simpeler dan wanneer draad/lint/hout alleen alles binnen moet houden. Heg toont ook te massaal om doorheen te willen en dan houden ze ook met gek doen makkelijker afstand.

Hou dan wel rekening met groeitijd en het lange tijd afzetten van de planten dat de paarden er niet aankunnen zolang de doornen nog niet superhard zijn.
*25 meter meidoorn plus hondsroos opgevreten door die k*tbokken idd :( *

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 13:38

Lint ervoor moet altijd en of je nu 3-4 jaar moet wachten voordat je heg sterk/stevig genoeg is of 3-4 jaar voor je hout moet sparen maakt qua tijd niet uit. Kosten zijn wel lager, maar qua nodige kennis en eventuele subsidies zal je je gemeente en google moeten raadplegen. Ik weet dat het kan maar, niet genoeg van hoe. Hier op gehuurd land is het nl geen optie.

MoosjeWings

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 12:27

tamary schreef:
Lint ervoor moet altijd en of je nu 3-4 jaar moet wachten voordat je heg sterk/stevig genoeg is of 3-4 jaar voor je hout moet sparen maakt qua tijd niet uit. Kosten zijn wel lager, maar qua nodige kennis en eventuele subsidies zal je je gemeente en google moeten raadplegen. Ik weet dat het kan maar, niet genoeg van hoe. Hier op gehuurd land is het nl geen optie.

Ik zal eens gaan informeren. En ook eens goed gaan kijken naar wat voor heg.... heb absoluut geen groene vingers, zelfs cactussen gaan dood bij mij -O-

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-12 14:43

Thanks iedereen! Met deze info kan ik weer even vooruit en naar de centjes kijken :).