Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Billie1 schreef:Voor mijn paard zou ik het luxe vinden als mijn paard van 08.00 tot 20.00 naar buiten zou kunnen.
Het liefst in de zomer op het land of paddock paradise met voldoende goed hooi. In de winter op de paddock. Daarbij een ruime stal met veel stro en mogelijkheid tot contact met vriendjes maar ook kunnen terug trekken. Voor mij dan graag een goede buitenbak en leuke uitrij mogelijkheid om buiten te rijden.
En als het kan een ruimte waar je even droog kan staan/zitten
MarjanB en mereltjuhxxx..... waar staan jullie?!!? ik wil ook!!
Koper schreef:Luxe = hebben wat je nodig hebt en daar tevreden mee zijn. Voor mijn paard is dat: 24/7 buiten in een groep sociale paarden met genoeg fatsoenlijk hooi, een schuilgelegenheid en droge grond onder z'n voeten als het wekenlang regent. Bestrating oid. Een paddock paradise zou ideaal zijn maar die heb ik hier in de omgeving nog niet gevonden. En voor mij verlichting, stromend water, een plek voor m'n spulletjes en graag ook een bak.
Alles wat meer is is voor ons overbodig. Ik denk dat wat luxe is heel erg zal verschillen van persoon tot persoon.
Magrathea schreef:Koper schreef:Luxe = hebben wat je nodig hebt en daar tevreden mee zijn. Voor mijn paard is dat: 24/7 buiten in een groep sociale paarden met genoeg fatsoenlijk hooi, een schuilgelegenheid en droge grond onder z'n voeten als het wekenlang regent. Bestrating oid. Een paddock paradise zou ideaal zijn maar die heb ik hier in de omgeving nog niet gevonden. En voor mij verlichting, stromend water, een plek voor m'n spulletjes en graag ook een bak.
Alles wat meer is is voor ons overbodig. Ik denk dat wat luxe is heel erg zal verschillen van persoon tot persoon.
Hier ben ik het niet mee eens. Wat jij noemt zijn je behoeften (hebben wat je nodig hebt). Bijv. een behoefte is een plekje om te kunnen trainen in de bak, en luxe is een overdekte 40x60 binnenbak.