Hoe zit het met jullie eigen "manen"?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 18:40

Er is me verteld dat crémespoeling niet goed voor je haar is om het er in te laten zitten, en dat je er jeuk van krijgt.
crémespoeling schuimt namelijk, dat doen de meeste toch? En iets wat snel schuimt bevat zeep. Je zou het dus even moeten proberen.

Toch raad ik je echt babyolie gemengt met water in een spray fles aan! Schuimt niet, maakt je haar niet vet en je krijgt er geen jeuk bol van!

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 18:41

ik was me haar nu met andrelon met hop Haha!
daarna gooi ik er antiklit in, (shampoo) dan inlaten trekken, met lauw water uitspoelen
dan wrijf ik het droog met een handdoek.
dan spuit ik er antiklit in (een flesje ) en dan kan ik het zo uitkammen.
nooit geen klitten meer Haha!
en ik had ook altijd erg last van klitten.

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 18:43

Ik heb er vorige week 30cm van af laten knippen, was het hele lange zat maar een kort koppie zag ik ook niet zitten Tong uitsteken Nu is het in lagen geknipt tot over mijn schouders! OK dan! Mooie lengte, kan nog een staart in en ben ineens veel creatiever met mijn haar Haha!

-X- Anja

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 18:43

ik laat nu mn haar weer langer worden, dus er komt weer een dag dat ik ook anti-klit spul moet hebben. Wij hebben die van fructis dinges ofzo Verward gewoon in de onderste laag van je haar, goed uitspoelen en je hebt nergens last meer van Lachen

Alinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 18:48

Ik heb best lang haar, maar het wordt heel snel vet (al na een halve dag) als ik cremespoeling gebruik en als ik het niet doe dan is mijn haar net stro Verward Super iri!!

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 18:51

Colitalover schreef:
Ik heb best lang haar, maar het wordt heel snel vet (al na een halve dag) als ik cremespoeling gebruik en als ik het niet doe dan is mijn haar net stro Verward Super iri!!

Dan heb jij dus duidelijk een vette huid, hiervoor kun je shampoo kopen voor de vette huid.
Je krijgt inderdaad van cremespoeling nog vetter haar dus kun je het beter alleen in de punten doen en gelijk uitspoelen.

Anders kun je ook iets van haar creme proberen, dat kun je na het douche als je haar droog is er onder in smeren.

Llewella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 18:52

Bij mij moet het weer nodig geknipt worden (nu halverwege mijn rug zeg maar), mijn haar groeit vrij snel.
En hoe langer hoe meer klitten.

Ik heb allerlei shampoo's en cremespoelings gehad en van geen een wordt het echt klitloos.

Maar mijn haar is wel heel gezond, ik heb een mooie bos haar met nog een mooi kleurtje ook van mezelf (kastanjebruin/rood).
Ik heb zelden last van gespleten haarpunten.

Maar ik doe er ook nauwelijks iets mee, tussen mijn 12e en 15e had ik permanent en zo'n leuke kuif die stijf staat van de lak Knipoog
2 jaar geleden een keer highlights laten verven.
Maar voor de rest doe ik niks met mijn haar.

Wel idd na het douchen altijd savonds een vlecht in, geeft nog mooie golven ook in mijn haar.

Llewella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 18:55

AnjaKos schreef:
Ik heb er vorige week 30cm van af laten knippen, was het hele lange zat maar een kort koppie zag ik ook niet zitten Tong uitsteken Nu is het in lagen geknipt tot over mijn schouders! OK dan! Mooie lengte, kan nog een staart in en ben ineens veel creatiever met mijn haar Haha!

-X- Anja

Ik heb dat dus 2 jaar geleden laten doen, er ging een halve meter af ongeveer Bloos Had het tot praktisch op mijn kont.
Je had de dametjes moeten horen in de kapsalon, ohw wat zonde Knipoog
Het eerste wat ik dacht was geef het maar aan zo'n instituut die er pruiken van maakt.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 18:57

Gewoon helemaal kort knippen.

Ik heb dat nu al 6 jaar zo en nog steeds geen spijt, ik vind het ideaal.

Volgende week maar weer eens heen, want het wordt alweer te lang. Haha!

Cars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 19:21

Ik was het met de shampoo die in de reclame is en daarna een enorme lading cremespoeling erin , met mijn vinger er doorheen om alvast wat te ontklitten....handoek om mijn hoofd en als het wat droger is een paar dotjes Fructis haarmasker door mijn haar heen.....
Pas als het helemaal droog is...voorzichtig uitborstellen Haha! .

Ik heb haar tot half mijn rug en het is weleens wat werk maar ik zou het nooit meer kort willen.....ik vind het weleens jammer dat ik nu niet echt meer met kleurtjes kan goochelen Party!! .....

mssX

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 19:30

Ik heb sinds dat ik een permanent erin heb gehad echt een enorme pluizebos. Ik heb van mezelf vrij dun haar, dus dat enorme volume erin is wel lekker, maar van dat gepluis word ik helemaal gek. Heb nu ook van Schwarzkopf lotion van die nieuwe silk-lijn gekocht: control en shine om je pluizebos dus onder controle te houden.

Verder is de (nieuwe) shampoo-lijn van Lancome echt super. Ik gebruik die voor normaal haar. Zowel de shampoo als de conditioner ruiken waanzinnig lekker en de conditioner is ook echt iets aparts. Je haar voelt erna superzacht/gevoed aan. Heeft ook een marie-claire prijs gehad oid, maar dat boeit mij minder. Is wel aan de prijs, maar heerlijk spul.

ellenlouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 19:57

Heb niet alles doorgelezen maar wat goed helpt is gewoon de supergoedkope cremevoeding van het kruidvat. Na het wassen een klein beetje in je haar en het scheelt echt! Kost nog geen anderhalve euro, dus je kan je er geen buil aan vallen.