Geen weidegang, en dan ook nog geen paddocks

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Flooreke schreef:Geen weidegang en geen paddocks vrees ik, de paarden kunnen wel eens in de piste losgelaten worden...
Het binnen/buiten zetten kan door ons worden gedaan.
marianr schreef:Joh, ze stelt een vraag voor de eigenaar van haar verzorgpaarden. Dit is niet haar idee.
Als ik het goed begrijp staan zijn paarden wel op de wei maar wilt hij de wei niet beschikbaar stellen voor eventuele pensionklanten. TS: ik zou doorgeven aan de eigenaar wat je hier hebt gehoord. Ik denk (en hoop) dat er maar weinig mensen een stalling willen voor hun paard waar het niet of nauwelijks naar buiten kan. Ik heb overigens niet gestemd omdat ik ook vind dat het niets waard is.
marianr schreef:Joh, ze stelt een vraag voor de eigenaar van haar verzorgpaarden. Dit is niet haar idee.
Als ik het goed begrijp staan zijn paarden wel op de wei maar wilt hij de wei niet beschikbaar stellen voor eventuele pensionklanten. TS: ik zou doorgeven aan de eigenaar wat je hier hebt gehoord. Ik denk (en hoop) dat er maar weinig mensen een stalling willen voor hun paard waar het niet of nauwelijks naar buiten kan. Ik heb overigens niet gestemd omdat ik ook vind dat het niets waard is.
marianr schreef:Komen de paarden echt de hele winter niet buiten? Ook niet even in de bak of paddock? Ts heeft het hier overigens wel over helemaal niet naar buiten (zomer en winter). Er is wel gesproken over paddocks, maar die zijn er nog niet als ik het goed heb begrepen.
marianr schreef:Komen de paarden echt de hele winter niet buiten? Ook niet even in de bak of paddock? Ts heeft het hier overigens wel over helemaal niet naar buiten (zomer en winter). Er is wel gesproken over paddocks, maar die zijn er nog niet als ik het goed heb begrepen.
NoekAa_ schreef:denk dat het qua prijs vooral ligt aan de regio, wat zit er in de buurt qua stalling en wat vragen die per maand? Wat zijn daar de faciliteiten en in hoeverre verbeterd/levert deze locatie in op de bestaande stallen? Er zullen vast mensen zijn die hun paard op zo'n stal zetten, het zou mijn ding ook niet zijn maar dat betekent niet dat niemand er zou willen staan.
Pally schreef:Ik wil mijn paard ook de hele dag het hele jaar naar buiten, maar schijnbaar zijn er genoeg mensen die dat dus niet belangrijk vinden.
En een stal op de manege kost geloof ik al ronde de €250,- per maand
Gini schreef:Pally schreef:Ik wil mijn paard ook de hele dag het hele jaar naar buiten, maar schijnbaar zijn er genoeg mensen die dat dus niet belangrijk vinden.
En een stal op de manege kost geloof ik al ronde de €250,- per maand
Er zijn ruiters die het rijden idd belangrijker vinden dan het welzijn van het paard. Maar zulke ruiters eisen dan wel een binnenbak van 20 op 60 (of twee), een grote buitenbak, goede pistebodem, alles all-in (uitmesten, voer etc.), afspuitplaats met solarium en vul het lijstje zelf maar aan. Die kiezen dan voor luxe voor de mens.
Hoe TS de stal hier beschrijft is er geen luxe voor het paard en geen luxe voor de ruiter. Ik denk niet dat je die stallen zo makkelijk vol krijgt.