Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maaike2800 schreef:hoe zit het met de kosten van verwondingen en soms zelfs blijvende schade, als de pensionhouder dit zonder overleg beslist? Er is wel duidelijk door de eigenaar gewaarschuwd en er is al eerder verwonding geweest met deze combinatie paarden. Toch heeft de pensionhouder weer besloten zonder overleg de paarden bij elkaar te zetten, kun je dan de rekening ook bij de pensionhouder neerleggen?
Caira schreef:SteffiiY schreef:Gebeurt altijd in overleg, maar ik ben tenslotte de eigenaar dus ik heb uitspraak.
Niet in mijn kudde, heel l*llig gezegd een eigenaar kent alleen zijn eigen paard, en ziet die enkel als hij of zij komt. Ik ken alle paarden hier en zie ze 24/7.
Gini schreef:En je houdt niet rekening met het eindoordeel van de eigenaar? Dus als ik zeg dat ik mijn paard niet in een kudde wil van meer dan 4 paarden, maar jij vindt dat ze perfect past in dat andere groepje van 10, waar zet je mijn paard dan?
Caira schreef:SteffiiY schreef:Gebeurt altijd in overleg, maar ik ben tenslotte de eigenaar dus ik heb uitspraak.
Niet in mijn kudde, heel l*llig gezegd een eigenaar kent alleen zijn eigen paard, en ziet die enkel als hij of zij komt. Ik ken alle paarden hier en zie ze 24/7.
Vjestagirl schreef:Hier bepaald tot mijn grote ergernis de stalhouder. Hij heeft vorig jaar zonder overleg de groepen gewisseld, waardoor ik het maatje van mijn paard uit zijn nieuw groep kon vissen met 2 achterbenen vol met bloed. Die had n klap gehad en had een gat tot op het bot in zijn kogel zitten.
Ook worden nieuwe paarden er zonder pardon bij-in gezet...