Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kanniet schreef:Die 2,50 is eigenlijk de bijdrage die jouw instructrice moet betalen om gebruik te mogen maken van de bak om er haar geld in te verdienen. Het lijkt niet zo'n vreemd idee, het is inderdaad zo dat zij nu geld verdient door het gebruik van de baan van jouw stalhouder. Geen onkosten (die betaald een ander ) maar wel verdienen eraan.
Ik vind dat ze zeer coulant zijn dat ze maar 2,50 vragen aan jouw instructrice.
kanniet schreef:TS gebruikt ook de baan, daar betaald zij een bijdrage voor. De instructrice draagt 2,50 bij voor háár gebruik van de baan.
Esmeralda schreef:ik denk gewoon dat dit een vorm is van jaloerzie/beledigt/ect. Tenslotte heeft de TS 5x bij haar getraint en wilde een andere intructrice.
SaskiaKa schreef:Bakhuur betalen als dit betekend dat je de bak voor jezelf hebt vind ik niet zo gek. Als iedereen er gewoon bij mag rijden vind ik het not done! Als er geen gediplomeerde instructeurs op stal aanwezig zijn heb je imo geen andere keuze dan eentje van buitenaf te laten komen, als hiervoor geld aan de stal betaald moet worden vind ik dat raar...
Citaat:Maar de instructrice verdient geen geld aan de accommodatie
Jessy_luna schreef:Esmeralda schreef:ik denk gewoon dat dit een vorm is van jaloerzie/beledigt/ect. Tenslotte heeft de TS 5x bij haar getraint en wilde een andere intructrice.
dat zou los moeten staan van elkaar.
en ze heeft zelf(de instructrice) gezegd dat ze het geen probleem vond en dat ze het gerust zelf mocht weten wie haar les geeft.
Tigra_ schreef:pmarena schreef:Dan nog steeds verdient ze geen geld aan de accommodatie vind ik
Dan verschillen we van mening.
Ik vindt het niet geheel onlogisch.
pmarena schreef:Ik zie de logica er natuurlijk ook wel achter
Maar vindt het gewoon heel erg flauw. Zie voorbeeld van de hoefsmid, komt op hetzelfde neer en dat zou je toch ook raar vinden neem ik aan