@_Cher: dankje! Ik heb geloof ik 1 zo'n strikje :'] haha. Ja dat van dat dekje is wel een leuk idee, moet wel even kijken of het de bedoeling is dat wij er op rijden of dat wij er naast moeten lopen, dus of een jurk voor mij of een sjabrak voor het paard :p
Even nog een vraagje, past deze jurk bij het thema of is dat niet echt glitterig genoeg enzo?
Rintah
Geplaatst: 06-07-12 17:10
je kan ook bij een stoffenwinkel een meter of 2 glitterstof halen en daar vanalles mee maken, stuk gebruiken over het dekje dat het nog tot iets langer valt, en dat je er dan gaten in maakt waar je de singel door heen kan doen zodat die blijft zitten, en stukjes om de neusriemen of teugels mee te versieren en een reep om mee te vlechten in de manen.
ik weet niet hoeveel tijd je hebt om voor te bereiden maar als je alles met een paar steekjes(naald en draad, even wat hulp vragen aan je moeder ) vastzet is het ook heel makkelijk weer te verwijderen
@Rintah: goed idee! Ik heb tot 30 juli, maar is stof niet duur? o:
Haha oke dan heb ik in elk geval een jurk!
Rintah
Geplaatst: 06-07-12 17:43
http://nnstoffen.nl/stoffen-online/sati ... n.html?p=2 150 breed, lengte kan je zelf kiezen 2,50/meter en dan nog verzendkosten (maar kan ik nog niks over vinden...). ze hebben ook kleur die best goed bij je jurk past, maar de turquoise staat denk ik mooier (overduidelijk kleurverschil en mooier contrast met zwart paard(toch?))
hanneke790
Geplaatst: 06-07-12 17:54
ikke had ongeveer dit...
mss kun je daar wat mee?
X.
stitchlover
Geplaatst: 07-07-12 20:09
Je mag niet verven mar wel plakken? Glitterstukijes op de vacht plakken!