Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Ik ben er ook een voorstander van om de poep er uit te halen, maar dit is best fors.
SecretMe schreef:mijn vader zei een keer tegen mij dat dat is omdat als je het op een hoopje laat liggen en er gras overheengroeit de paarden daar het gras niet meer vanaf eten
FuegoJoy schreef:Wij maken iedere dag de weides en paddocks schoon,
De kleinere landjes lopen de paarden alleen op , verder drie grote stukken waar een groep van 8 jonge paarden op lopen.
Ik ga elke dag met mijn grasmaaier met een bakje erachter het hele land en landjes over, kost mij ongeveer een uur per dag werk.
De jonge paarden worden elke twee weken omgeweid, dan sleep ik het land meteen ( nadat het is schoongemaakt ) om de boel weer recht te trekken en het land wat lucht te geven.
Dit werkt voor ons prima ,
arwen21 schreef:FuegoJoy schreef:Wij maken iedere dag de weides en paddocks schoon,
De kleinere landjes lopen de paarden alleen op , verder drie grote stukken waar een groep van 8 jonge paarden op lopen.
Ik ga elke dag met mijn grasmaaier met een bakje erachter het hele land en landjes over, kost mij ongeveer een uur per dag werk.
De jonge paarden worden elke twee weken omgeweid, dan sleep ik het land meteen ( nadat het is schoongemaakt ) om de boel weer recht te trekken en het land wat lucht te geven.
Dit werkt voor ons prima ,
Hoe gaat dat dat in zen werk? Gebruik je de grasmaaier als vervanging van een kruiwagen? Of rijd je echt met de grasmaaier (zitmaaier veronderstel ik dan?) over de mest heen? Lijkt me wel handig zo...