Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ctal schreef:Denk je er ook aan dat je de hoefsmid en wormenkuur moet betalen, ik doe ook 1x per jaar ofzo zo´n speciale wormenkuur voor alles en die zijn echt duur.(normaal geef ik ze om de ± 8 weken. )

Relliej"]
[quote="Ctal schreef:Denk je er ook aan dat je de hoefsmid en wormenkuur moet betalen, ik doe ook 1x per jaar ofzo zo´n speciale wormenkuur voor alles en die zijn echt duur.(normaal geef ik ze om de ± 8 weken. )
Relliej schreef:Longeerlijn/zweep: hoort denk ik niet bij de basis?
ik denk zelf dat ik eerst alleen gaat rijden en losgooien

Aramat schreef:Als je de dingen die je niet wil kopen weg laat dan bespaar je misschien 75 euro, met de dekens erbij 200/300 euro. Ik hoop dat je beseft dat dierenarts kosten veel hoger kunnen zijn. Ik wil je niet aanvallen of tegenpraten maar je bent pas 14.. Het is allemaal veel duurder dan je denkt!
Hydra schreef:wat ik heb voor mijn paard (wel belangrijk)
ik heb haar maar 6 maand dus dat hoort denk ik bij de beginselen
-zadel
-hoofdstel
-twee shabrakken
-poetskist met hoefolie,vliegenspray
-ehbo kist
-longeerlijn + zweep
-peesbeschermers
-winterdeken
-zweetdeken
(ik denk dat dit het is )
Dus wat ik nu o.a. erbij nodig zal hebben:
Even de zoekfunctie gebruiken.
)CCCCorine"]
[quote="Relliej"]Ik wil niet aan dekens en bandages beginnen.
[/quote]
Als je nu een pony koopt en deze staat al onder een deken, dan lijkt het me niet zo handig om hem ineens onder de dekens vandaan te halen...
[/quote]
[quote="Relliej schreef:Dus wat ik nu o.a. erbij nodig zal hebben:
- zadel
- hoofdstel
- 2 sjabrakken
- zweetdeken
- winterdeken??
- wormenkuur
- EHBO spulletjes
- hoefolie
- longeerlijn + zweep
- peesbeschermers

Relliej schreef:Is al een topic over geweest. Weet alleen niet meer welke het is.Even de zoekfunctie gebruiken.
2e halster neem ik iets later. Gelijk volgende maand erop denk ik. En anders mag ik wel een halster lenen. Waarom heeft niet ieder paard hoefolie nodig? Spullen om je zadel en hoofdstel. Ja tuurlijk!! Vergeten.