Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PuurxNatuur schreef:hoofdborstel?
Horsesfriend schreef:Ik wil graag al mijn borsteltjes compleet maken, weten jullie nog borstels die ik niet heb?
Ik heb nu:
- hoevenkrabber
- manenkam
- schaar
- manengel
- sponzen
- zweetmes
- manenborstel
- ding om haren uit borstels te halen
- manen elastiekjes
- doek
- glansborstel
- harde borstel
- zachte borstel
- rosborstel
- was handschoen
- hoevenkwast
- shampoo borstel
- borstelblok
- massage borstels
- sarvis borstel
- waterspuitbus
- hoofdborsteltje
- shampoo
Deze ga ik nog kopen:
- vladderborstel (lange haren)
- hoefborstel
- vlechtkam
- verharings roskam
- staartborstel
Een furminator ga ik niet kopen.
Weten jullie er nog?
Browniee schreef:Ik kan je helaas zooooo hard vertellen dat op het moment dat je een eigen of verzorgpaard hebt, je serieus maar 3 borstels gebruikt en jezelf voor je kop slaat waarom je in godsnaam zoveel hebt. waarschijnlijk gebruik je dan alleen nog maar meerdere borstels voor wedstrijden
Browniee schreef:Ja ik snap je wel sorry...
Maar serieus, als je dan toch bezig bent met verzamelen snap ik niet dat je geen furminator koopt
Horsesfriend schreef:Browniee schreef:Ja ik snap je wel sorry...
Maar serieus, als je dan toch bezig bent met verzamelen snap ik niet dat je geen furminator koopt
ik ga geen 60 euro ervoor betalen hoor!
die zijn ietsje tè duur vind ik.
ik wil er wel voor sparen omdat het super fijn ding is, maar nu nog niet.
Citaat:ik ga geen 60 euro ervoor betalen hoor!
die zijn ietsje tè duur vind ik.
ik wil er wel voor sparen omdat het super fijn ding is, maar nu nog niet.
...
Ik heb die van mij voor nog geen € 15,- euro dat is een kwestie van even goed zoeken op mp en zelfs nieuw heb je ze voor die prijs
Cassidy schreef:Het enige dat je echt nodig hebt is een harde borstel, een zachte borstel, een roskam, hoevenkrabber en een staart- en manenborstel. Ik kan je de Oster poetsset aanbevelen. Gelukkig slijten sommige borstels en gaan stuk. Doe jezelf de lol en ga dingen als poetsblokken ed. niet vervangen. Helemaal niet nodig....