Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Peterina schreef:Hoop dat het lukt ... hier een foto van links een 'isabel' gekleurde (halfbl.arabier) en rechts, haar dochter, een goud gekleurde (B.W.P.) Palomino
http://community.webshots.com/s/image7/6/78/65/88567865MdToyw_ph.jpg

gabyfedde schreef:klinkt heel logisch!
Alleen met creamola (lijkt wel ijs!) wordt Cremello bedoeld.
Als je dat kruist met vos dan krijg je palomino, als je dat kruist met bruin krijg je valk.
Voice schreef:He, bedankt, ik begin soms wat aan mezelf te twijfelen, aangezien ze als veulen door de schetser als valk is aangemeld![]()
Judith
Ze heeft toch echt witte manen en staart en geen zwarte/donkere zoals een valk.. Peterina schreef:Die van Dazzle: (op link klikken)
http://community.webshots.com/photo/88567456/88567998wZgLoV
Sorry, ik en computers gaan niet zo goed samen.

(alle begin is moeilijk
) Peterina schreef:Loolapelooza, ja bedankt, ik zal voortaan op de extentie letten.
Volcano, de reden dat er een cremello uit een palomino x palomino is gekomen is omdat het veulen van beiden ouders een creme gene heeft geerfd en niet omdat het twee lichte palomino's waren. Het had net zo goed een vos (vos gene van beiden ouders erven) of palomino (vos gene van de ene en een creme gene van de andere) kunnen zijn.
Een haflinger is dan ook geen palomino! Iets wat mensen nog wel eens willen denken.
* Peterina schreef:Loolapelooza, ja bedankt, ik zal voortaan op de extentie letten.
Volcano, de reden dat er een cremello uit een palomino x palomino is gekomen is omdat het veulen van beiden ouders een creme gene heeft geerfd en niet omdat het twee lichte palomino's waren. Het had net zo goed een vos (vos gene van beiden ouders erven) of palomino (vos gene van de ene en een creme gene van de andere) kunnen zijn.
Westernfreak schreef:
Zie ook een paar antwoorden hierbovenEen haflinger is dan ook geen palomino! Iets wat mensen nog wel eens willen denken.
Als een haflinger een palomino zou zijn, zouden er ook
cremello palomino's voor moeten komen, en dat is niet het geval.

, dus is ze palomino.