Ragdollcat schreef:Bo_Cassey schreef:Gewoon kijken wat jouw kosten gaan zijn met de verhoogde prijzen, en dat in rekening brengen. Dat is alleen onkostenvergoeding, en het paard staat dan dus eigenlijk gratis omdat je geen winst maakt.
Dat lijkt me redelijk. Je bent geen liefdadigheidsorganisatie, kom nou toch..... Ik wou dat bij mij al het werk voor niets werd gedaan!
Ja vind ik ook.
Ze mogen blij zijn dat de pony tot nu toe gratis stond.
Je kan ook per baal stro/hooi/zaagsel door hun bij jou laten kopen als ze het nodig hebben, dan hebben ze zelf de kosten in de hand en zien ze ook eens dat het jou geld kost, dat jij ook voor die dingen betalen moet bij de leverancier.
Bah ik vind het profiteurs die eigenaars.
weetje eerst had ik er niet zo moeite mee in het begin kwamen ze wel maar nu ik de hoefsmidt ook betaal en alles moet regelen en ze niet zeggen van wij kopen nu wel voer, en ik voor alle kosten ga op draven is het gewoon niet leuk meer ik heb van me zelf 3 ponys nu ben ik 350 permaand kwijt dat is voer zaagsel huur van de wei dan is het wel fijn als hun wat mee betalen toch is het zo raar als ze eerst gratis stonden dat ik nu geld ga vragen ik had in het begin betere afspraken moeten maken maar ik dacht hun te helpen en wie weet doen ze daar ook wel wat voor trug maar nee verkeerd ingeschat