. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
evelyn schreef:ik ben nu 17 maar ik heb 4 jaar lang paarden van andere mensen gereden. zij waren meestal ergens in de 20/30 en er was 1 echtpaar van in de 50/60. maar ik zou zelf niet snel meisjes van 13 ofzo 'aannemen' (tenzij alleen voor het poetsen ofzo) tenzij je echt zeker weet dat ze serieus met paarden bezig zijn en er ook wel verstand van hebben.
ik werkte in die tijd op een manege (aantal dagen in de week) en liep er zowiezo elke dag rond dus kenden de mensen mij daar verder wel van en wisten dat ik er echt serieus mee bezig was dus dat was weer anders.
maar als jij het gezellig met ze hebt is dat toch oke?
). Het levert soms wel geinige taferelen op! Happy17 schreef:ja bij iedereen van jullie is de eigenaresse ouder dan je zelf daarom vind ik het soms wel gek dat de eigenaaressen van mij verzorpaardjes jonger dan mij zijn. maar tis wel super als je een beetje de zelfde leeftijd heb das wel gezellie. bij ons op stal is het zo ie zo altijd gezellig en iedereen wil je helpen met van alles en nog wat! wat leuk zeg al die reacties dankje wel allemaal