Pony speelt met waterbak...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 16:12

Davikita36 schreef:
belle_boef schreef:
Bij ons drinken ze op stal helemaal niet in de zomer, maar ik denk alleen met je mee aan een opossing

Als het zomers warm is moeten ze toch juist kunnen drinken?????
En natuurlijk bedankt voor het meedenken.... _/-\o_

Ze kunnen ook wel drinken maar ze doen het niet. Sommige paarden hebben een dikke laag stof erin staan in de zomer. Die drinken pas 's ochtends weer als ze naar buiten gaan.

Davikita36

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-12 19:49

Hhhha ja rare jongens die paarden... ;-)
Maar eeuuhhh nou was ik vanmiddag natuurlijk op stal en de hoek bij de waterbak was droog en de rest 1 natte bende. Bijna alle stro op dus een soort van platgetrapte mest gemengd met water... :-s
Echt de hele stal verder was vies. Misschien toch maar dierenarts eens bellen?
Voor de rest is ze Helder, speels en blij enzo. Ze word alleen wel heel snel dik vind ik maar ze staat nu ook bijna de hele dag in het land, stil te staan en te eten.
Van de week zouden we beginnen met longeren voor de nodige beweging. :-)

Polly
Moderator Algemeen

Re: Pony speelt met waterbak...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 19:56

Mijn paard heeft dit ook een tijd gedaan, hij speelde met water, dronk enorm veel en plaste ook enorm veel. Helemaal binnenstebuiten laten keren door de dierenarts en er bleek niks aan de hand.
Met de vorst was het helemaal schandalig, hij dronk het dubbele van wat de andere paarden dronken. Uiteindelijk in overleg voor de nachten de waterbak afgesloten en sindsdien is het een stuk beter.