Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
inesje15 schreef:Dandir, het gezellige westvlaanderen is ook niet mis hoor. Maar wie weet ooit in de toekomst. Limburg te paard was alvast super!
inesje15 schreef:Sorry superpony, je voelt je precies aangevallen. TS vraagt dan ook wat wij deze zouden geven. Hoef je echt geen drama over te maken
superpony schreef:inesje15 schreef:Sorry superpony, je voelt je precies aangevallen. TS vraagt dan ook wat wij deze zouden geven. Hoef je echt geen drama over te maken
Overdrijf niet zo zeg. Ik reageer op een reactie waar niet over nagedacht is. Is geen drame, maar leg wat uit. Ik ken meerdere regio's in Nederland, ken de prijzen en veel stallen. Daar hangt gewoon alles vanaf. mensen die alleen vanuit hun eigen paats kijken zijn niet objectief. Ik voel me totaal niet aangevallen, want is niet mijn stal. En een drama is heel wat anders. Beteje kinderachtig deze reactie, want het voegt niks toe aan de vraag van de ts.
Pletje123 schreef:TS, ga eerst na wat de kostprijs is, check dan je concurrentie en trek dan je conclusie. Je krijgt hier de meest uiteenlopende adviezen..
Ramzi schreef:Je voordelen: Elke dag naar buiten, dichtbij het bos, lekker thuis, niet 100 pensionklanten, inclusief mesten.
Nadelen: Geen binnenbak.
Hier in de omgeving betaal je daar rond de +/- €240 - €260 voor.
Pletje123 schreef:TS, ga eerst na wat de kostprijs is, check dan je concurrentie en trek dan je conclusie. Je krijgt hier de meest uiteenlopende adviezen..