Spetterrr schreef:ik betaal ongeveer voor het zelfde 175.. boven 200 veeeel te veeel
Dus ook weer een totaal andere regio (tenminste, neem aan Friesland?)
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kuijsje2010 schreef:het is een richtprijs voor wat de gemiddelde pensionklant er voor over heeft,
in vergelijking met ongeveer dezelfde faciliteiten op andere pensions
hier kan ik dan mijn prijs op afstemmen voor de pensionklanten
persoonlijk vind ik stro een betere bodembedekking dan vlas, maar daar zijn de meningen over verdeeld.
kuijsje2010 schreef:xWildrose schreef:Wooow wat veel allemaal! Ik heb bijna dezelfde faciliteiten en betaal veel minder. Wij hebben daarnaast nog een longeerring, een buitenbak met verlichting alleen dan 20x60, een binnenbak van 20x40 met beide eb en vloed bodem, waterbak. Alleen moeten wij wel zelf het stro bekostigen, wel zit wormekuur erbij in. We moeten ze wel zelf binnen en buiten zetten, maar ze mogen gewoon 24/7 buiten staan. In de winter worden ze gevoerd, en zit voer er dus bij in. Zomers moet je het zelf doen, maar die van ons staat over het algemeen 24/7 buiten. Ook is onze box 3x5 en hebben wij 3 hele ruime kasten voor onze spullen. Wij betalen 125 voor een paard per maand.[/quote
€ 125 lijkt me wel erg weinig voor een stalhouder, maar goed alles is mogelijk
Spetterrr schreef:ik betaal ongeveer voor het zelfde 175.. boven 200 veeeel te veeel
reiziger schreef:Als ik het goed begrijp zit brok er niet bij in? En staan de paarden overdag buiten altijd in paddocks, of kunnen ze ook de wei in?
Ik weet dat de prijzen in dit gebied veelal tussen de 200 en de 240 euro liggen, maar dat is vaak wel incl brok en entingen e.d. En weidegang bij de stal.
kuijsje2010 schreef:dat ben ik met je eens ik vind 250 ook veel te veel gezien de faciliteiten die er aanwezig zijn.
daarom heb ik dit ook als onderwerp gebruikt om te kunnen zien wat de mensen zoal betalen.
het valt me dan ook op dat de bedragen nogal uiteen lopen ook als je niet regiogebonden kijkt
groetjes