Fjord trillend de wei afgehaald?!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xLiezel

Re: Fjord trillend de wei afgehaald?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-12 19:56

Ze stond net heerlijk warm op stal gelukkig :) ik weet inderdaad dat een paard in principe geen deken nodig heeft.. maar mijn pony heeft altijd dekens op gehad.. ook waar ze weg kwam. dus ze is niet anders gewent ( helaas ) mijn andere pony heb ik ook nooit een deken op die heb ik al vanaf veulens af aan dus die heeft dat helemaal niet nodig inderdaad.. :)

MelisWess

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 20:15

haha, bij ons op de haflingerfokkerij stonden ze vandaag ook behoorlijk te trillen, dus ook maar even in de stal gezet, daarna ook doorgereden naar mijn haff, maar die stond al lekker warm in zijn schuilstal! hihi
Het is idd ook egt stom dat het maar 7 graden was en allen maar regen!

Flynn00

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 20:23

mijn haf en shet staan dag en nacht buiten met in-uitloopstal maar die rillen nooit. hoe zit dat dan? :o

MelisWess

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 20:37

waarschijnlijk omdat ze met hun zomervacht de hele dag buiten in de regen hebben gestaan met wind en 7 graden... jou paardjes netzoals mijn haf die niet aan het trillen was hebben een inloopstal dus hebben zelf de keuze als ze het koud krijgen om zich weer op te warmen, ook kunnen ze zichzelf warm lopen. :)

Amigo20

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 21:31

mijne staan altijd 24/7 buiten zonder dekens, en die rillen af en toe ook wel eens, maar dan zijn ze zich gewoon aan het opwarmen :D

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 21:36

hier op stal stond er vanaaf ook eentje ernstig te rillen. Jammer genoeg ook precies de pony die niet op stal kan. Dus om 19.00 uur werd er even een grote weidewissel gedaan. Maar pony's waren het er niet mee eens, dus nu staat alles bij elkaar in de wei. Wordt een beetje proppen in de schuilstal, maar dan hebben ze het wel lekker warm :=
Heel veel hooi erbij, dan komen ze de nacht weer door.

had zelf ook blauwe handen op de fiets. brrrr dan was vorige week toch wat lekkerder
Laatst bijgewerkt door ladypaard op 04-06-12 21:37, in het totaal 1 keer bewerkt

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 21:37

Ook hier al twee dagen met vlagen flink aan het rillen.Nog niet eerder meegemaakt bij die van mij,het is ook zo koud zo opeens.Hier is hun ruwvoer even goed opgehoogd.