Meisje op stal deed het vorig jaar wel (anders altijd met schoenen, maarja één keertje etc), die heeft daarna een aantal weken op krukken rondgelopen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jibbel schreef:Nope! Ik vind dat ik en degenen die met mijn paarden lopen/aan de slag gaan of wat dan ook, dichte schoenen aan moeten, hoe warm het ook is.
Mijn verzorgster smste van de week of ze met open schoenen mocht komen. Nou, nee dus!! Ik wil het niet hebben. Snap ook niet dat haar ouders dat goed zouden vinden, maar goed..
Ashleytjuhh schreef:Jibbel schreef:Nope! Ik vind dat ik en degenen die met mijn paarden lopen/aan de slag gaan of wat dan ook, dichte schoenen aan moeten, hoe warm het ook is.
Mijn verzorgster smste van de week of ze met open schoenen mocht komen. Nou, nee dus!! Ik wil het niet hebben. Snap ook niet dat haar ouders dat goed zouden vinden, maar goed..
haha ik ga soms zelfs met me hakken aan naar me paard.kom dan direct uit school of ergens vandaan ofzo
Blijheid schreef:Ashleytjuhh"
[quote="Jibbel schreef:Nope! Ik vind dat ik en degenen die met mijn paarden lopen/aan de slag gaan of wat dan ook, dichte schoenen aan moeten, hoe warm het ook is.
haha ik ga soms zelfs met me hakken aan naar me paard.kom dan direct uit school of ergens vandaan ofzo
kaatje77 schreef:Bekend ook schuld.....
Zelfs met slippers aan de paarden in een andere weide gezet zondag.
Maar wel goed opletten inderdaad.