De dierenarts was geweest en die heeft mij een middeltje gegeven en daar heb ik ze mee gewassen. Weet zo 1,2,3 even niet hoe het heet het staat op stal, maar ze zijn nu wel weg:D
ik heb ook die witte ermee kunnen behandelen, nadat het heel lang heeft geduurd voor we haar gevangen hadden. uiteindelijk vond ze het zelfs wel lekker, al die aandacht haha
jaa nog wel een keer maar, heb gekeken en ik zie ze nu al nergens meer. alleen zitten er nog eitjes die uit moeten komen. daarom moet je nog een keer wassen, maar ik heb geen levende meer gezien.
Zal wel Sebacil zijn wat je hebtgekregen. Wordteen beetje wit/melkachtig als je er water bij doet. Wel handschoenen aan doen als jehet geruikt, en die 2e keer wassen zeker even doen!
keona
Geplaatst: 13-06-12 11:12
ik waste zelfs 3x voor de zekerheid steeds om de 10 dagen.en was ook je spullen/borstels
Ik was ook 3 keer. 1e x, 5 dg later, en dan 10 dg later Idd ook mn spullen in dat goedje
danique115
Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-12 13:20
ik ga ook echt nog een keer wassen en dan denk ik idd zelfs nog wel een keer. heb de eerste keer ook al de borstels e.d. mee genomen. dat doe ik de volgende keer ook gewoon weer. met water is het inderdaad beetje melkachtig ja.