Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ojajoh schreef:Duhelo schreef:edit: thuis heb ik dan nog een kat + hamster + een kitten op komst + een vriend die veel aandacht wil.
dus de dagen zijn behoorlijk gevuld
Ik mis de kinderen

)
oke.. middag pauze.. mam gaan we nu?
nee eerst nog een x naar schooltje hahaha. Maar het is wel een hele opgave ben ik het wel mee eens. Bij ons werkt het ook wel dat de stalling heel veel doet ( buiten,binnen zetten mesten voeren. ) Dus als ik maar een uur ga dan is het ook niet erg, alleen door dat het een fjord is met veel pit en als die een dag niet gereden is echt gewoon iedereen omver wil lopen. verplicht ik mij 7 dagen in de week te gaan behalve als we naar ons veulen gaan dan heeft ze een dagje rust, of als ik ziek ben. maar voor de rest gaan we altijd. Voor de rest ben ik overdag wel thuis voor het huishouden de dieren uitmesten hier in huis. Maar zit nooit stil. doe van alles en nog wat dus savonds tegen 12 uur gaan me luikjes ook echt wel dicht. gelukkig heb ik een prive wekker die uit drievoud bestaat. Maar wel een tip eventjes denk er goed overna. Want het is niet niks:) Ook al is het heel leuk. En jij werkt er nog bij dan dus nog minder tijd. Ik kan gewoon niet eerder doordat ik de auto hier niet heb, en ze toch wel 25 km verderop staat:)
Dagen dat ik werk ga ik meestal 's ochtends vroeg heen om er 1 te rijden, dan na het werk even eten en dan de volgende rijden en de kleine pony verzorgen/longeren/loswerken... Dagen dat ik op school zit ga ik vaak na school heen en doe ik ze alledrie. Daarnaast ook nog het huishouden. Nu staan mijn paarden alle op de wei, wat ook met een haf heel goed kan, en dat brengt wel heel veel voordelen met zich mee! Ik kan ze zo een dagje laten staan en dan hebben ze wel hun beweging... Heb dan geen kind, maar wel een vriend die ook nog aandacht verlangt. Gelukkig is hij vaak laat thuis, of is hij in het buitenland voor zijn werk
Volgend jaar ga ik studeren, en dan wordt het helemaal druk!

( 'dagelijks werken, kind naar de creche en dan savonds naar de paarden tot een uur of 0:00???')