Thermorijbroek.... prettig rijden??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rijden met een thermorijbroek, prettig of niet??

prettig
11 (18%)
onprettig
13 (22%)
nooit geprobeert
34 (58%)

Totaal aantal stemmen: 58

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 20:14

Waarom koop je niet een paar goede chaps(lange).

Ik rijd daar in de winter ook mee en ze houden de warmte goed vast.

Een thermobroek heb ik nog nooit geprobeert maar ze lijken me te dik en toch te warm(ik heb het vrij snel warm met rijden)

tallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 20:22

ik heb ook een thermorijbroek en ik vind het lekker rijden hoor.
Vind er eigenlijk weinig verschil in zitten met een gewone rijbroek

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 20:33

Bah lijkt me echt helemal niks, al dat gebroei als ik maar warme handen en voeten heb!

xcynthiax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 20:45

qua rijden lijkt het me echt heel irritant, maar de warmte is echt lekker, je heb het helemaal niet meer koud en dat is hetzelfde met thermolaarzen, daar kan ik wel lekker meerijden en ik heb meer grip op de beugels.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 20:46

als je drie, vier paarden moet rijden en alle andere dingen in de winter neem ik de ongemakken van een thermo broek op de koop toe......

Vinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 21:49

Ik vind hem niet prettig zitten maar het is wel lekker warm. Bij ons staat er 's winters een behoorlijk oosters windje in de bak dus dan ben ik wel blij dat ik zo'n broek aan kan doen. Thermolaarzen heb ik ook maar die vind ik veel te slap dus heb ik alleen op stal aan.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 22:23

ik heb agelopen winter veel met een maillot onder mijn broek gereden maar dat was binnen. Nu ga ik eerst een thermo onderbroek proberen omdat die minder in de weg zit. Lukt dat niet kan ik altijd een thermobroek kopen.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 22:48

Ik vind het met rijden niet echt lekker, maar ik heb al heel snel het gevoel dat ik 'opgesloten' zit. Van een wintec met suede zitvlak word ik ook kriebelig...Bloos

Maar met uitmesten, longeren, opzadelen etc is het een uitkomst Als ik rijd heb ik het eigenlijk nooit koud (ook niet in de winter met windkracht zes op het strand Verward Dan voel ik daarna alleen mijn tenen en vingers een beetje en soms mijn neus Clown )