groene zeep nou wel of niet?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tooske

Re: groene zeep nou wel of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 21:43

Eens met de laatste 2 reacties prima voor staart en benen doe ik altijd. Lijf nee.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 21:49

groene zeep gebruik ik voor mijn mentuigen mee schoon te maken,maar mijn paard nee.voor de witte benen en staart gebruik ik teershampoo(dit gebruiken ze in de trimsalon ook vaak voor de witte honden wit te krijgen).zo wie zo vind ik vaak wassen van de benen ook niet oke.meeste paarden waar vaak benen van gewassen worden hebben ook gou last van mok.

Jolien87

Re: groene zeep nou wel of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 22:02

@ Keona: waar haal je die teershampoo vandaan dan?
Eigenlijk was ik mijn paard slechts 2 keer per jaar: aan het begin en aan het eind van de zomer (als de temperaturen het toelaten uiteraard). De benen alleen als het echt hard nodig is voor een wedstrijd en de staart ook voor een wedstrijd als het nodig is. Het gaat hierbij om een zweetvos dus de staart is vrij verraderlijk als het gaat om viezigheid. En meneer leeft zich graag uit buiten op het zand;)

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 22:15

vriendin van mij heeft een honden trimsalon en daar koop ik dan meteen geloof dat het een kannetje van 10liter is voor 10,- en daar kom ik wel weer een hele tijd mee vooruit.ik heb zelf een bonte pony 4 witte hoge benen en een witte staart met wat zwart door heen en mevrouw kan haar staart flink vies maken dus die word regelmatig gewassen,benen enkel als het echt echt moet ik vermijd dat en wassen doe ik eigenlijk niet enkel afspoelen met zeer warm weer moet je dus even na vragen,maar op internet vind ik wel bv 500ml http://www.onlinedierenspeciaalzaak.com ... STUK%20ASC
Jolien87 schreef:
@ Keona: waar haal je die teershampoo vandaan dan?
Eigenlijk was ik mijn paard slechts 2 keer per jaar: aan het begin en aan het eind van de zomer (als de temperaturen het toelaten uiteraard). De benen alleen als het echt hard nodig is voor een wedstrijd en de staart ook voor een wedstrijd als het nodig is. Het gaat hierbij om een zweetvos dus de staart is vrij verraderlijk als het gaat om viezigheid. En meneer leeft zich graag uit buiten op het zand;)