Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
RosiePosie schreef:Hebben jullie al gevraagd waarom hij het niet wil? En het ook niet wil als jullie het doen en eventueel betalen?
Squawk schreef:En eens op papier zetten wat al jullie redenen zijn en deze tijdens een bezoek aan hem laten lezen?
Zolang je geen reden weet vanuit hem dan wordt het lastig want dan kun je daar ook niet op in spelen.
Squawk schreef:Probeer nog eens met hem in gesprek te gaan. Geef vooraf aan dat er een oplossing moet komen en dat het gesprek net zolang zal gaan duren totdat jullie eruit zijn. Zodra dit zover is, leg deze afspraken vast.
Sky_As schreef:Mag ik eerlijk zijn.
Op alle tips die hier gegeven wordt, is het ja maar.....
Ik denk dat er 2 oplossingen zijn:
- Of je vind het allemaal best en blijft er staan, want er gaat waarschijnljik toch niks veranderen
- Of je gaat toch op zoek naar een andere plek
Laten we eerlijk zijn, de kans dat er iets gaat veranderen is klein.....
LindyH schreef:Als hij zo blijft hangen op dat afvoeren, dan zou ik gaan denken dat hij eigenlijk wil of moet stoppen. Misschien dreigt hij failliet te gaan ofzo...
Misschien kun je dat eens vragen.
Laura_x_ schreef:Ik kan me niet voorstellen dat er niks in de buurt is.
Het is dus:
- ofwel genoegen nemen met een slechte bak (en eventueel een rijbak in de buurt zoeken waar je wel fatsoenlijk in kan rijden).
- ofwel naar een andere stalling gaan, ook al is die niet in de buurt
Miji schreef:Herkenbaar verhaal, hier hetzelfde probleem. Wij hebben kokovezel voorgesteld kost ongeveer 1000,- en moet 1x in de 4 jaar herhaalt worden. Is een natuurlijk product dus je zit niet met de afvoer kosten etc. Ook daar wil onze stalhouder niets mee doen helaas. Ik weet hoe het is als er naar je geluisterd wordt maar ieder idee weer afgewezen wordt omdat het of te moeilijk of te duur is...
Froukjeloves schreef:in elk gehucht zijn er meer dan 1 boeren/stallingen toch?
dus snap niet dat je roept we kunnen nergens heen. Wij konden onze fjord ook hier neer zetten in het dorp hebben we niet voor gekozen wij hebben gekozen om zoon 25 min te moeten rijden naar der. omdat het daar beter was dan hier.
en als de boer niks wil wil de boer niks het is zijn grond. hij bepaald lijkt mij.
en als hij echt niks wil dan kun je hoog en laag springen dan gebeurt het niet hoe vervelend ook.
ik zou toch wel verder kijken je hebt toch wel een fiets? dan kun je toch ook wat verder kijken voor stallingen en meestal doen ze ook een korting als je met meerdere paarden komt te staan hoor!
LindyH schreef:Ze willen echt met 10 paarden naar één plek, maar ik denk ook dat ze dat ideaal moeten laten varen.