Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
russel schreef:Waarom 2e stal maar 75 ipv 100 bodembedekking?
Ook bij de 2 e stal moet je van je mest af, kostte het ons maar 4 euro per maand.........
russel schreef:2 stalen huren, oudje overdag binnen halen bij hete zomer, erg natte seizoenen, als hij ziek is...2 e stal an je opslag doen, want als die stal wordt verhuurd dan kan je zomaar zonder komen tevzitten
Batlow schreef:JustLizz schreef:Ik weet niet in welke regio je woont, maar volgens mij is je huidige stalling aardig goedkoop?
Ik kom uit op rond 250/300 p maand. Vind dit niet bepaald goedkoop.. Regio west brabant
opisop_shop schreef:Batlow schreef:Ik kom uit op rond 250/300 p maand. Vind dit niet bepaald goedkoop.. Regio west brabant
hoe kan je op de huidige stal, met kale huur van E112 per maand op meer dan het dubbele uitkomen??
russel schreef:Zit je zo op......vergeet niet dat als je kaal huurt, je nog minstens elke dag! 2 keer op en neer moet om te voeren, buiten, binnen zetten en met 1.74 de literprijs aan bezine.....dan zul je ook op pad moeten voor je voer en stalbedekking, ga je dst kopen bij de staleigenaar, kan het zijn dat je de hoofdprijs betaald voor inferieure kwaliteit en op een gegeven moment de DA op de stoep hebt, want paarden zijn gevoelige dieren, daar kan je niet gemakkelijk mee omspringen......de wei zal ook bemest moeten worden, bij droogte ook besproeid, palen vernieuwd, stroomdraad vernieuwd en zo is er meer.....