Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tita schreef:Ervaring gehad en ik ben blij dat ik pensionstalling kan betalen
OMG wat een ellende.. paard stond half uurtje fietsen gelukkig werd ie s'morgens gevoerd elke dag op fietsie naar paard, hooi geven mesten, paddock mesten voer klaar zetten, voeren en in de avond kwam dezelfde persoon het paard weer hooi geven.
Wat me het meest bij gebleven is, het werk erom heen en iedereen was de sjaak. Hooien, hooi opslaan, slootkanten schoonmaken, bak sleepen, land inzaaien... voor mij nooit meer.
Bang zijn met wind/regen/hagel/omweer... de eenzaamheid...
Bovendien is er weinig controle....
Ik heb hartelijk bedankt we nemen wel kippies aan huis en varkens
Barbara88 schreef:Het plaatje dat ik nu in mijn hoofd heb is het volgende. Mijn vriend en ik werken beiden fulltime. Ik zou wel proberen om iets thuis te kunnen doen, en mijn vriend ook. Dus dat je bijv. 1 dag in de week thuis werkt.
Ik heb op dit moment twee paarden, en ik wil er niet meer. Verder zou ik gaan voor een huis, met bak stallen en een stukje land. Met onze inkomens in deze regio is dat prima te doen.
Waar ik vooral tegenaan hik is dat ze overdag in de wei lopen en er dan niemand thuis is. Stel dat ze losbreken?
tita schreef:Ervaring gehad en ik ben blij dat ik pensionstalling kan betalen
OMG wat een ellende.. paard stond half uurtje fietsen gelukkig werd ie s'morgens gevoerd elke dag op fietsie naar paard, hooi geven mesten, paddock mesten voer klaar zetten, voeren en in de avond kwam dezelfde persoon het paard weer hooi geven.
Wat me het meest bij gebleven is, het werk erom heen en iedereen was de sjaak. Hooien, hooi opslaan, slootkanten schoonmaken, bak sleepen, land inzaaien... voor mij nooit meer.
Bang zijn met wind/regen/hagel/omweer... de eenzaamheid...
Bovendien is er weinig controle....
Ik heb hartelijk bedankt we nemen wel kippies aan huis en varkens
pmarena schreef:Het is maar net wat je er voor over hebt en hoe je het graag wilt
GamblersCup schreef:En wij hebben allemaal jarenlange ervaring dat je het NIET redt met een half uurtje per dag
Barbara88 schreef:Volgende dagdroom, hebben jullie ook kinderen?
edit: paarden tellen niet mee!