Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
[***] schreef:Pff, jullie geven mij ook weer goede hoop
Ik heb de vorige baal al net kunnen redden door alles open te gooien, heb nu sinds vandaag een nieuwe staan maar ik vrees ervoorHier ook 'maar' 2 paarden (grote pony's) dus ja ... Wel staat de baal nu in een schuurtje, de vorige lag buiten (met een zeil erover) maar heb gelukkig de pensioneigenaresse zover gekregen dat hij nu in het schuurtje mag
Maar toch vrees ik ervoor ... Weet je, financieel is het niet zo erg als een halve baal weg moet, dat is nog steeds goedkoper dan die behoefte qua eten opvangen met kleine baaltjes (hier voordroog €10 per 25 kg
), maarja, het is dan wel een berg afval .... Toch nog maar eens met de pensioneigenaresse praten of ik toch niet van haar baal kan nemen. Ze vond dat in eerste instantie niet zo geweldig omdat die van mij teveel vreten volgens haar (
) maar steeds een halve baal weggooien zal ook niet interessant zijn
Maar dus om een lang verhaal kort te houden: grote baal voor 2 grote pony's krijg je nooit goed in de zomer? Ook niet met uitschudden en dergelijke? (niet dat daar zoveel ruimte voor is).
[***] schreef:Neen, dat gaat niet, want van haar baal wordt heel de stal zowat gevoerd, daar ligt om de 2 dagen ofzo een nieuwe baal
Maar we gaan het zien, heb er vandaag over gepraat en volgens haar moet het lukken met die baal op die plaats voor de periode dat ik hem nodig heb (zo'n 3 weken tot een maand). Dus als zij dat zegt zal dat zo wel zijn, zij voert al jaren & jaren die balen, ik ben pas in de winter begonnen.