rondom nieuw schrikdraad. neem ik wel de goede?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 12:35

ik wilde persé donkergroen lint en gallagher is de enige die mooi donkergroen lint heeft. en ach, ik ben nu wel voor de komende tig jaar klaar als het goed is :)

pmarena

Re: rondom nieuw schrikdraad. neem ik wel de goede?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 12:39

Ik wilde juist per-sé bruin lint, en heb nu geheel bruin lint i.p.v. dat schreeuwerige dat G. een paar jaar geleden had met gekleurde strepen er op :)

Ik ben wel benieuwd of het nu echt lang scheelt qua goed blijven. Blijven de metalen draden van G. bijvoorbeeld langer goed? Hier zie ik wel op sommige stukken dat de draden wat dof / groenig beginnen te worden :)

schrikdraad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 12:55

Ik heb sinds 3 maanden het lint pantura tornado 40 mm in het bruin.
Deze heeft net als galgher van die dwars verbinders zodat de stroom overal doorloopt.

Bevalt tot nu toe goed

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 14:52

pmarena schreef:
Ik wilde juist per-sé bruin lint, en heb nu geheel bruin lint i.p.v. dat schreeuwerige dat G. een paar jaar geleden had met gekleurde strepen er op :)

Ik ben wel benieuwd of het nu echt lang scheelt qua goed blijven. Blijven de metalen draden van G. bijvoorbeeld langer goed? Hier zie ik wel op sommige stukken dat de draden wat dof / groenig beginnen te worden :)

ik heb het pas een jaar, dus daar kan ik nog niet echt iets zinnigs over zeggen :)

kevje06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 18:24

Ik heb breed groen lint van agradi, na 2 jaar zijn mijn rvs draden door veroest en geleid de stroom niet meer, dus liever duurder en betere kwaliteit.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 11:27

Ik heb koord gekocht bij medhorses, heb paar jaar geleden alles vervanger voor gallanger maar dit ging overal rafelen

http://www.medhorses.nl/Stalerfweide-Sc ... etail(1585).aspx
niet te duur, vrij lage ohm, rvs en lm draden. Ik ben er zeer tevreden over, zeker gezien de prijs

Skipper

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 12:32

Zie de paarden bruin of groen lint nog wel afdoende en is bv witkoord niet beter zichtbaar?
En wat zijn voor jullie de doorslaggevende factoren om voor lint of koord te kiezen?